GRY 11/2003  Poradnik « 66 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

Budynek z poręczą obejdź z prawej i zeskocz w dół na pudła, kontynuując wędrówkę w stronę wskazywaną strzałką. Przechodząc po kolejnych budynkach staraj się trzymać zabudowań zlokalizowanych na środku, gdyż ominiesz w ten sposób Agentów.

Gdy droga będzie pozornie zablokowana przez wysoką ścianę, wejdź w bordowe drzwi z prawej. Będąc w korytarzu zwróć uwagę na schody z lewej – jeśli zapuścisz się za daleko do przodu, napadną Cię dwaj agenci z kolejnych schodów.

Teraz czeka Cię wspinaczka po schodach i ostatnie chwile uciekania przed Agentami. Jak tylko znajdziesz się na ostatniej prostej, zobaczysz stojąca w oddali wieżę kościoła. Podbiegnij do niej czym prędzej co zakończy ostatecznie cała misję.


[Ghost] Onboard the Logos – Tunnels of the real

Zestrzel ścigających Cię Strażników.

Zaczynasz na statku Logos, w realnym świecie. Ściga Cię cała masa Strażników, którym musisz umknąć. Twój cel rozwalać atakujących, by przeżyć na tyle długo, aż misja dobiegnie końca (a to oznacza nadwyraz długo).

Pamiętaj o przełączaniu się na przednie i tylnie działko (Spacja) oraz o możliwości tylko chwilowego ostrzału, póki bron się nie nagrzeje i nie będziesz musiał chwili odczekać na jej doładowanie.

Korzystaj również z radaru, który pomoże Ci uchwycić nadlatujące stwory. Strzelaj w jednej linii, skupiając się na najbliższych Ci oponentach (tylko te wyłamujące się z chmary mogą narobić Ci bigosu).


[Ghost] Onboard the Logos – The Rabbit Hole

Rozwal bombę.

Kolejne zmagania z wrogimi Strażnikami. Tym razem będzie znacznie trudniej, a przełączania się pomiędzy przód / tył więcej. W końcu zostanie rzucona za Tobą bomba. Musisz ja zestrzelić, nim się zbliży. Jeśli Ci się uda, zostanie z tyłu i zobaczysz zakończenie gry.

Gratulacje!

Właśnie ukończyłeś Enter The Matrix!

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 66 »