GRY 11/2003  Poradnik « 49 »  

[Ghost] The Chateau – Great Hall


Dostań się na dach.

Zaczynasz w willi w górach. Za Twoimi plecami sala znana z filmu. Ty ruszaj przed siebie, wchodząc do wąskiego korytarza. Ghost automatycznie zniszczy napotkane po drodze krzesło, robiąc z niego kołek do zwalczania wampirów.

W oddali usłyszysz dźwięk grania na pianinie. Jak tylko wjedziesz do dużej sali i podejdziesz do grajka, zostaniesz zaatakowany. Od tej chwili czekają Cię pojedynki bliskiego dystansu, jako że broń palna nie działa na wampiry. Możesz z nimi walczyć lub po prostu biec przez kolejne pomieszczenia. Ja wybrałem pierwszą opcję.

Załatw najpierw grajka. Po kilku ciosach Ghost wbije mu w pierś kawałek drewna i w sali pojawi się nowy osobnik. Załatw i jego, by mieć już kompletny spokój. By zakończyć tę część misji, podejdź do wielkich białych drzwi. I dalej w lewo, do końca korytarza.


[Ghost] The Chateau – West Wing

Przejdź przez salę wyglądającą na jadalnie i wejdź w drzwi po drugiej stronie. Uważaj – zostaniesz zaatakowany przez dwa wampiry, w tym jednego ze strzelbą. Czym prędzej go rozbrój, inaczej może przysporzyć Ci problemów.

Najlepiej się wycofać i w pierwszym pomieszczeniu nawiązać walkę. To najbezpieczniejszy sposób by pozbyć się bez problemu obu oponentów. Przejdź następnie przez kuchnie, kierując się w lewo i przez kolejne pomieszczenia aż do drzwi, zza których wybiegnie kolejny przeciwnik.

Owe drzwi prowadzą do większej sali z kominkiem. Uważaj, jak tylko do niej wejdziesz, w okolicy pojawi się kilku kolejnych uzbrojonych oponentów. Od razu zajmij się ich rozbrojeniem. Potem wejdź do znajdującej się po prawo windy, co zakończy tę misję.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 49 »