GRY 11/2003  Poradnik « 22 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

Wprowadzenie

Enter the Matrix to ciekawa gra akcji, niezawierająca, co prawda, żadnych innowacyjnych elementów, ale oferująca to, co gracze lubią najbardziej – szybką, na niższych poziomach trudności nawet zupełnie bezstresową zabawę. Ta gra jest pewnym rozwinięciem fabuły filmu Matrix: Rewelacja i zawiera kilka ciekawych opowieści, wyjaśniających co nieco rozgrywające się w nim wydarzenia.

Poradnik jest opisem przejścia gry krok po kroku na najwyższym poziomie trudności, prowadzącym za rączkę od początku do końca opowieści. Zawarłem w nim porady dla obu głównych bohaterów – Niobe oraz Ghosta, wraz z ich nieco odmienną drogą prowadzącą do celu. Mam nadzieję, że znajdziecie w nim odpowiedź na każdy Wasz problem związany z tą grą.


Spis Misji

Przed rozpoczęciem gry możesz wybrać jedną z dwóch postaci – Ghosta lub Niobe. Zależnie od dokonanego wyboru, droga prowadząca od początku do końca opowieści będzie zgoła odmienna. Poniżej znajduje się porównanie poziomów, jakie zostały przygotowane dla każdego z bohaterów.

Niektóre misje są dostępne tylko dla Ghosta, inne tylko dla Niobe, jednak większość z nich będzie rozgrywana przez oboje bohaterów. Dlatego też poradnik zawiera opis przejścia w wersji dla Ghosta, a poziomy zwiedzane przy okazji przez Niobe zostały opisane oddzielnie. Pozostałe, zaznaczone poniżej na czarno, są wspólne dla obu postaci.

Niektóre misje różnią się szczegółami. Głównie będą to te z samochodem w roli głównej, gdzie zamiennie nasi ulubieńcy będą: np. jeden – prowadzić auto, drugi – strzelać z karabinu. Są to misje bardzo do siebie podobne, więc też zostały opisane głównie w przypadku Ghosta i grając Niobe należy się właśnie tym opisem kierować.

GHOST

NIOBE

The Post Office

Closing Time

 

Behind the Scenes

Epicenter

Unexpected Arrival

Redirected

Backtracking

 

Got It!

Big Distraction

Breakout!

City Driving

Get to the Hard Line

City Rooftops

Answer the phone

The Airport

Concourse

Check In

North Point

The Belts

North Point 2

Jackson in Steam

Monorail

Jackson in Steam 2

Revolving Restaurant

Hangars

Terminal

The Bowels

Control Tower

Catching the Plane

Control Tower 2

Agent on Board

The Aqueduct

Retrieving Axel

 

The Sewers

Abyss

Abyss 2

Pumped

Ice and Corrupt

Waterway

Waterway 2

Breathing Room

Malachi and Bane

Malachi and Bane 2

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 22 »