autorzy:
Piotr "Ziuziek" Deja, Anna "Gengar" Deja
|
|
|
Wprowadzenie
|
|
Walkthrough
|
Rozdział 1 - Wysoczysko
|
|
Rozdział 1 - Blumberg, Góry Nether
|
|
Rozdział 1 - Wysoki Las
|
|
Przerywnik - Nocny Obóz
|
|
Przerywnik - Oaza Zielonej Palmy
|
|
Przerywnik - Obozowisko Ao
|
|
Rozdział 2 - Obóz Asabi
|
|
Rozdział 2 - Wieża Mistyków
|
|
Rozdział 2 - Wieża Krypt
|
|
Rozdział 2 - Wielka Biblioteka
|
|
Rozdział 2 - Świątynia Wichrów
|
|
Questy
|
Rozdział 1
|
|
Przerywnik
|
|
Rozdział 2
|
|
|
|
-
Mapa 9: Po wejściu na Poziom
III zaskoczy cię labirynt. Wbrew pozorom, łatwo jest
się tu przemieszczać. Po prostu poczekaj, aż zniknie ściana
labiryntu. Twój najemnik nie powinien się tutaj zbytnio
od ciebie oddalać, bo wówczas możesz nie zdążyć do niego
przybiec, gdyby potrzebował np. leczenia. Między ścianami
labiryntu czeka na ciebie dokładnie 12 przeciwników, w
tym Szkielet wódz, wojownik, kapłan, 2 łuczników i Kościany
golem. Na tym piętrze Wieży Krypt
będzie także 10 małych pomieszczeniem, za wejście do każdego
z nich dostaniesz 100 doświadczenia. W [10]
stoi smutny Szkielet wódz.
Po rozmowie z nim szybko dojdziesz do wniosku, że możesz
ulżyć jego cierpieniom zabijając go. Zrób tak, zabierz
po nim Miecz Dwuręczny +1,
a potem przeczytaj śmieszne napisy na nagrobkach. W następnej
sali na wschodzie zabij 3 Szkielety wojowników i przeszukaj
tą i pozostałe 2 sale. W pomieszczeniu w [11]
zobaczysz 6 tronów i 3 sarkofagi. Gdy usiądziesz na drewnianym
tronie, zwiększysz swoją Siłę i Inteligencję, a dodatkowo
wyleczysz rany, jeżeli grasz postacią o dobrym/neutralnym
charakterze. Pozostałe 4 kamienne trony mogą ci podarować
obrażenia od Negatywnej Energii. Natomiast postać o złym
charakterze powinna zasiąść właśnie na kamiennym tronie,
osiągając ten sam efekt, co postać dobra siadając na drewnianym.
Sprawdź zawartość sarkofagów i biegnij do sali [12].
Po otworzeniu i zabraniu czegoś z większości sarkofagów,
trzeba będzie z kimś walczyć. Pojawią się Wampir, Zombie,
Szkielet (wojownicy), a także Upiór i Bies Cieni. W kolejnej
sali na zachodzie na z trumny wyjdzie Ożywieniec, a w
malutkim pomieszczeniu Kościany golem. W przedostatnim
pokoju zmierzysz się znów z Zombie wojownikiem. Z kolei
w ostatnim przeszukaj ołtarze, skrzynie i sarkofag oraz
zabij 2 Władców Ghulli. Gdzieś na terenie Poziomu III
powinieneś znaleźć Magiczną Sakiewkę.
Po wszystkim wejdź na górę do Sali Martwego Wichru
drzwiami w [D], otrzymasz
za to 500 doświadczenia.
-
Mapa 9: Martwy
Wicher, który znajdziesz
w [13] tylko z
pozoru wydaje się być łatwym przeciwnikiem do pokonania.
Zobaczysz pod nim zielony krąg, który chroni go przed
wszelkimi obrażeniami. Zranić go można jedynie wtedy,
gdy krąg znika. Dopóki nie zniszczysz Martwego
Wichru, z każdej strony, co jakiś czas budzić
się będą do walki z tobą nowi Zombie Wichru. Szczególnie
niebezpieczny jest Większy Zombie
Wichru, uważaj na jego czary działające na
umysł (Ogłuszenie). Po zakończonej walce zabierz Martwy
Wicher za 1500 doświadczenia. Wykonasz zadanie
łącznie z zadaniem Trzy Wichry – Martwy,
Wieża Krypt – Odkrycie. Użyj drzwi [E],
aby wyjść.
Wieża Krypt – Odkrycie
Mapa 7: Wejdź do Undrentide Wschód wejściem
w [C] lub [D].
Możesz się tu też dostać, gdy będziesz w Undrentide Północ.
Tam wejdź przez drzwi w [F].
Zniszcz Żuki, Pająki i Gargulca. Odkrycia dokonasz w [10],
gdzie będzie Wieża Krypt z drzwiami w [I].
Nagroda za znalezienie wieży to 500 doświadczenia.
Wieża Mistyków
Mapa 7: Wykonaj zadania Wieża Mistyków –
Odkrycie i Ashtara - Zadanie dla niewolnika.
Wejdź przez drzwi w [H]
w Undrentide Zachód. Znajdziesz się na Poziomie
I Wieży Mistyków.
Mapa 8: W Wieży Mistyków szukać będziesz
Mrocznego Wichru. Na Poziomie
I w [1] znajdziesz szczura
Daggeta Filtha. Opowie ci
o Wieży Mistyków, Najwyższym Mistyku i o Trzech Wichrach.
Wypytaj go również dokładnie o Shadovar,
którzy zaczęli się panoszyć na wyższych poziomach wieży,
otrzymasz za to 500 doświadczenia. Gdy zapytasz szczura
o to, co kradną Shadovar,
dowiesz się o portalach, którymi przechodzą oni ze swojej
Sfery Cienia do Wieży Mistyków, a także o
Liszu Cienia. Teraz możesz
wejść drzwiami [B] na Poziom
II.
Mapa 8: Przygotuj się na częste podróże portalami
z Poziomu II do Sfery Cieni i z powrotem.
Już na początku zaatakują cię Shadovar,
wojownicy, magowie, uzdrowiciele i łucznicy. Będą się oni
bezustannie pojawiać przy wszystkich 23 portalach. Aby zbadać
wyższy poziom wieży, czyli Pokoju Najwyższego Mistyka,
musisz się dostać portalami do wejścia [C].
Portale oznaczone są numerami od [2]
do [24] na mapie Poziomu
II wieży. Odpowiedniki numerów znajdziesz na mapie Sfery
Cieni. Możesz znaleźć oczywiście jak najkrótszą drogę,
aby się dostać wyżej, lecz lepiej zbadaj całą Sferę Cieni.
Jest tam kilka przedmiotów do zabrania, m.in. Zbroja
Shadovara i Miecz Cienia,
no i oczywiście zgraja przeciwników. Pamiętaj o zbieraniu
Klejnotów Cienia z zabitych
Shadovar na Poziomie
II. Potrzebujesz ich do używania portali. Kiedy po raz
pierwszy przeniesiesz się przez portal, dostaniesz 500 doświadczenia.
Potem przemieszczaj się tam, gdzie chcesz, a na koniec wejdź
na górę do Pokoju Najwyższego Mistyka przez drzwi
[C].
Mapa 8: Niedługo po wejściu obejrzysz animację.
Będziesz musiał złapać Lisza Cinia,
który ukradł dla siebie Mroczny Wicher.
Pokonaj wszystkich Shadovar
i wejdź do pokoju, gdzie w [25]
w skrzyni z pułapką znajdziesz Przenośne
drzwi. Za zabranie tego przedmiotu otrzymasz
500 doświadczenia. Odpocznij i użyj Przenośnych
drzwi gdziekolwiek na podłodze. Przed tobą pojawią
się Przenośne drzwi normalnego rozmiaru, przez które przejdź
do Legowiska Lisza Cienia. Dostaniesz za to kolejne
500 doświadczenia.
Mapa 8: Pojawisz się w [25].
Lisza Cienia, który stoi
w [26], broni ponad 10 Shadovar.
Pozbądź się ich, a potem skup się na twoim głównym przeciwniku.
Po walce podnieś ze szczątek Lisza
Mroczny Wicher i Togę
Vekny. Wykonanie zadania przyniesie ci 1500 doświadczenia.
Przy okazji kończysz tu questy Trzy Wichry – Mroczny
i Wieża Mistyków – Odkrycie. Wróć z powrotem
do Pokoju Najwyższego Mistyka, a potem przejdź przez
drzwi [D], znajdziesz się
w do Undrentide Zachód.
Wieża Mistyków – Odkrycie
-
Mapa 7: Wejdź do Undrentide
Zachód wejściem w [A].
Zabij Żuki i Pająki. Zbliżając się do [5],
odkryjesz Wieżę Mistyków z drzwiami w [H].
Nagroda za znalezienie wieży to 500 doświadczenia.
|
|