GRY 11/2003  Poradnik « 66 »  

Budynek z poręczą obejdź z prawej i zeskocz w dół na pudła, kontynuując wędrówkę w stronę wskazywaną strzałką. Przechodząc po kolejnych budynkach staraj się trzymać zabudowań zlokalizowanych na środku, gdyż ominiesz w ten sposób Agentów.

Gdy droga będzie pozornie zablokowana przez wysoką ścianę, wejdź w bordowe drzwi z prawej. Będąc w korytarzu zwróć uwagę na schody z lewej – jeśli zapuścisz się za daleko do przodu, napadną Cię dwaj agenci z kolejnych schodów.

Teraz czeka Cię wspinaczka po schodach i ostatnie chwile uciekania przed Agentami. Jak tylko znajdziesz się na ostatniej prostej, zobaczysz stojąca w oddali wieżę kościoła. Podbiegnij do niej czym prędzej co zakończy ostatecznie cała misję.


[Ghost] Onboard the Logos – Tunnels of the real

Zestrzel ścigających Cię Strażników.

Zaczynasz na statku Logos, w realnym świecie. Ściga Cię cała masa Strażników, którym musisz umknąć. Twój cel rozwalać atakujących, by przeżyć na tyle długo, aż misja dobiegnie końca (a to oznacza nadwyraz długo).

Pamiętaj o przełączaniu się na przednie i tylnie działko (Spacja) oraz o możliwości tylko chwilowego ostrzału, póki bron się nie nagrzeje i nie będziesz musiał chwili odczekać na jej doładowanie.

Korzystaj również z radaru, który pomoże Ci uchwycić nadlatujące stwory. Strzelaj w jednej linii, skupiając się na najbliższych Ci oponentach (tylko te wyłamujące się z chmary mogą narobić Ci bigosu).


[Ghost] Onboard the Logos – The Rabbit Hole

Rozwal bombę.

Kolejne zmagania z wrogimi Strażnikami. Tym razem będzie znacznie trudniej, a przełączania się pomiędzy przód / tył więcej. W końcu zostanie rzucona za Tobą bomba. Musisz ja zestrzelić, nim się zbliży. Jeśli Ci się uda, zostanie z tyłu i zobaczysz zakończenie gry.

Gratulacje!

Właśnie ukończyłeś Enter The Matrix!

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 66 »