GRY 11/2003  Poradnik « 62 »  

[Ghost] Chinatown – Seraph’s Tea House

Ta misja polega na pokonaniu Serafina. Walka przypomina tą stoczoną z Trinity, jednak Serach wydaje się być trudniejszym przeciwnikiem, a miejsca do wykonywania ewolucji jest znacznie mniej.

Postępuj podobnie jak przy pierwszej tak trudnej walce. Zadawaj ciosy korzystając ze zwolnienia, a gdy skupienie zostanie wykorzystane, uciekaj przed ciosami, by je odnowić. Postaraj się również jak najczęściej sprowadzać oponenta do podłogi.

Uwaga! Jeśli nie uda Ci się pokonać Serafina, gra będzie się toczyła dalej. Jednak ominie Cię cały epizod w Chinatown, więc sam zdecyduj czy nie warto podejść do walki kilka razy, aż zwycięstwo dojdzie do skutku.

[Ghost] The Skyscraper – Vertigo

Dostań się do ulic.

Ten i kilka następnych poziomów to misje, w których masz tylko jeden cel: UCIEKAĆ! Ściga Cię kilka kopii Agenta Smitha, a z nimi nie da się dłużej podyskutować. Zaraz po rozpoczęciu gry ruszaj w lewo, przejściem pomiędzy zabudowaniami. Ze znajdującej się za Tobą winy wybiegnie Agent.

Pobliskie pudło przeskocz – zza ściany z lewej wybiegnie Agent. Omiń go i ruszaj jedyną możliwą trasą przed siebie. Wskocz po deskach wyżej i zeskocz trzymając się ściany z lewej. Minąwszy kilka zakratowanych przejść wejdziesz do korytarza.

Na jego końcu pojawi się Agent. Przeskocz przez szybę z lewej, by go ominąć i wejdź za drewniane drzwi. Jesteś przez chwile bezpieczny, doładuj zdrowie i skupienie. Wyjdź następnie wyżej i przez okno przejdź na rusztowanie na zewnątrz budynku.

Ruszaj nim w prawo. Gdy znajdziesz się przy oknach, omijaj strzały znajdującego się za nimi Agenta. Musisz obiec pomieszczenie dookoła, by znaleźć się przy znaku z napisem DANGER. Zeskocz na niższe rusztowanie i ruszaj dalej przed siebie.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 62 »