GRY 04/2003  Poradniki « 50 »  



Tytuł części: strona:
Wstęp
Wprowadzonko
Rozdział I: Zagrożenie
Rozdział II: Powrót do Kolonii
Rozdział III: Oko Innosa
Rozdział IV: Polowanie na smoki
Rozdział V: Rozstanie
Rozdział VI: Dwór Irdorath
Opis mapy NewWorld
Opis mapy Khorinis
Opis mapy OldWorld
Podstawowe wdzianka
Postaci neutralne
Sprzedawcy
Nauczyciele

Opis mapy Khorinis.

(Odnośniki do tej mapy ujęte są w nawiasy kwadratowe)


 

1

Plac przy południowej bramie.

17

Dom Fellana.

2

Wejście do górnego miasta.

18

Dom Brahima.

3

Sklep Mattea. Łóżko, kuchnia.

19

Gospoda „Pod Kuternogą”. Aby się dostać do środka, trzeba wpierw stłuc Moe.

4

Łuczarz „Pod Zabójczą Strzałą”. Łóżko, kuchnia.

20

Wejście do tuneli pod miastem.

5

Dom Thorbena. Łóżko, kuchnia.

21

Nabrzeże.

6

„Świetliste Kowadło”.

22

„Czerwona Latarnia”.

7

Sklep Constanino.

23

Dom Lehmara.

8

Świątynia Adanosa.

24

Sklep rybny Halvora „Pod Oślizgłą Meduzą”.

9

Gospoda „Pod Tłustym Cielaczkiem”. Kuchnie.

25

Dom Eddy. Łóżko.

10

Plac przy koszarach.

26

Kuźnia Carla.

11

Gospoda „Pod Senną Sakiewką”. Łóżka.

27

Dom Ignaza.

12

Targowisko.

28

Rynek górnego miasta.

13

Koszary.

29

Dom sędziego.

14

Magazyn portowy.

30

Ratusz i siedziba Lorda Hagena.

15

Warsztat Garvella.

31

Dalsza część górnego miasta.

16

Dom Alwina.

32

Sklep alchemiczny „Mikstury Salandrila”.

 

»

Index GRY 04/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 50 »