GRY 04/2003  Poradniki « 40 »  



Tytuł części: strona:
Wstęp
Wprowadzonko
Rozdział I: Zagrożenie
Rozdział II: Powrót do Kolonii
Rozdział III: Oko Innosa
Rozdział IV: Polowanie na smoki
Rozdział V: Rozstanie
Rozdział VI: Dwór Irdorath
Opis mapy NewWorld
Opis mapy Khorinis
Opis mapy OldWorld
Podstawowe wdzianka
Postaci neutralne
Sprzedawcy
Nauczyciele

Rozdział drugi: Powrót do Kolonii.


Głównym zadaniem, które czeka na gracza w drugim rozdziale jest wykonanie misji zleconej przez Lorda Hagena (quest 74). Aby jednak tego dokonać, należy nie tylko dotrzeć do kapitana Garonda, lecz również zdobyć informacje, o które poprosi. W tym rozdziale też zaczynają się pojawiać runy teleportacyjne, których masowy wysyp następuje po powrocie z Górniczej Doliny.

Do Górniczej Doliny można się dostać głównym wejściem, które jest dobrze strzeżone przez orków lub też udać się drogą przez opuszczony tunel i uniknąć walk. Aby się dostać do tunelu, należy skręcić w lewo z głównej drogi za bramą na przełęcz, wyjść na skalny łuk i przejść nim na prawą stronę przełęczy. Pierwszą runę teleportacyjną (na przełęcz) można znaleźć zaraz po wyjściu z tunelu {2}, na półce skalnej za mostkiem. Drugą runę można znaleźć w zamku, w domu magów (teleportacja do zamku) lub otrzymać od Garonda przed powrotem do Khorinis.

Do zamku {5} można się dostać od wschodniej strony {6}, gdzie orkowie uszkodzili mury taranem. Kapitan Garond nie zechce przekazać listu dla Lorda Hagena, jeśli mu nie pomóc (quest 79). Gdy jednak ten list już da, można wrócić do Khorinis. Wyjście z Górniczej Doliny kończy drugi rozdział przygody.


75. Złe wieści.

Misję zleca: Jergan {3}. Należy przekazać paladynowi Orikowi {5} wiadomość o śmierci jego brata na przełęczy.


76. Uratować Gorna.

Misję zleca: Milten {5}. Wyciągnięcie Gorna z więzienia wymagać będzie zapłacenia za niego grzywny kapitanowi Garondowi w wysokości 1000 sztuk złota. Wtedy kapitan da klucz do więzienia, strażnik wpuści do środka i będzie można pogadać z dawnym kompanem. Nawet jeśli się tej misji nie wykona, wówczas Gorn i tak później zostanie z więzienia wypuszczony.


77. Mięso.

Misję zleca: Engor {5}. Trzeba dać Engorowi 24 sztuki mięsa dowolnego rodzaju.


78. Złoto dla Brutusa.

Misję zleca: Brutus {5}. Pomocnik Brutusa, Den, nie zdołał daleko uciec z kosztownościami {4}. Nie trzeba jednak od razu udawać się po jego zwłoki, gdyż Brutus zadowoli się dowolnymi 200 sztukami złota.


79. Kopacze i ruda.

Misję zleca: Garond {5}. Kapitan chce, by przynieść mu informacje o postępach w wydobyciu rudy od jego trzech paladynów: Marcosa, Silvestro i Fajetha. Po otrzymaniu tej misji można liczyć na niewielkie wspomożenie sprzętowe. Jeśli gracz jest magiem, wówczas Milten da kamień runiczny, jeśli gracz jest wojownikiem, to Tandor przekaże wybraną acz niezbyt dobrą broń. Marcos pilnuje 4 skrzyń rudy w grocie obok opuszczonej chaty {7} i prosi o posiłki (quest 80). Kolejnych 4 skrzyń pilnuje Diego {10}, gdyż paladyni polegli w walce z zębaczami. Fajeth {12} ma tylko 2 skrzynie i nie przyzna się do tego, jeśli mu nie wyświadczyć przysługi (quest 81).


80. Pomoc dla Marcosa.

Misję zleca: Marcos {7}. Po powrocie do zamku wystarczy kapitanowi Garondowi przekazać prośbę o posiłki, a Marcos dostanie do pomocy dwóch paladynów.


81. Polowanie na zębacze.

Misję zleca: Fajeth {12}. Upolować wystarczy tylko jednego – przywódcę grupy, który stoi przy wejściu do opuszczonej strażnicy {11}. Przy okazji zdobyty na nim pazur pozwoli wypełnić zadanie zlecone przez Lutero (quest 73).


82. Klątwa Bilgota.

Misję zleca: Bilgot {12}. Kumpel Bilgota, Olav, który starał się wydostać z doliny, został zabity nieopodal i jego zwłoki leżą w grocie pod skalnym łukiem {9}. Po Bilgota można wrócić wypełniwszy misję dla kapitana Garonda (quest 79) i odprowadzić go do wyjścia z doliny {2}.


83. Pierścień Tengrona.

Misję zleca: Tengron {12}. Wracając do kapitana Garonda z raportem (quest 79) można przekazać otrzymany pierścień Udarowi {6}.

 

»

Index GRY 04/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 40 »