GRY 04/2003  Poradniki « 51 »  



Tytuł części: strona:
Wstęp
Wprowadzonko
Rozdział I: Zagrożenie
Rozdział II: Powrót do Kolonii
Rozdział III: Oko Innosa
Rozdział IV: Polowanie na smoki
Rozdział V: Rozstanie
Rozdział VI: Dwór Irdorath
Opis mapy NewWorld
Opis mapy Khorinis
Opis mapy OldWorld
Podstawowe wdzianka
Postaci neutralne
Sprzedawcy
Nauczyciele

Opis mapy OldWorld.

(Odnośniki do tej mapy ujęte są w nawiasy klamrowe)


 

1

Główne wejście do Górniczej Doliny.

16

Jaskinia orków. Czarna perła w skrzyni. Powyżej obozowisko.

2

Wejście przez opuszczony tunel.

17

Skalna forteca. Łóżko, stół alchemiczny. Siedziba Pedrakhana.

3

Droga z przełęczy.

18

Wulkan. Siedziba Feomathara.

4

Miejsce śmierci Dena.

19

Kopalnia. Trup Silvestro.

5

Opuszczona chata. Łóżko.

20

Stara wieża demonów. Łóżko.

6

Zamek. Łóżka, stół runiczny, stół alchemiczny, kuchnie.

21

Krypta. Stół alchemiczny.

7

Mury zniszczone taranem orków.

22

Jaskinia broniona przez szkielet cieniostwora.

8

Skalny klif.

23

Obóz Sylvio.

9

Kamienny łuk.

24

Wejście do Krainy Lodu.

10

Grota, kryjówka Diego.

25

Śnieżna twierdza. Łóżko.

11

Opuszczona strażnica.

26

Lodowa jaskinia. Siedziba Finkregha.

12

Wciąż działająca kopalnia.

27

Jaskinia bandytów. Łóżko.

13

Miejsce śmierci Sengratha.

28

Obóz bandytów.

14

Obozik Ciphera i Roda.

29

Obóz łowców smoków. Łóżko.

15

Bagno. Siedziba Pandrodora.

30

Kopalnia.

 

»

Index GRY 04/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 51 »