GRY 04/2003  Poradniki « 49 »  



Tytuł części: strona:
Wstęp
Wprowadzonko
Rozdział I: Zagrożenie
Rozdział II: Powrót do Kolonii
Rozdział III: Oko Innosa
Rozdział IV: Polowanie na smoki
Rozdział V: Rozstanie
Rozdział VI: Dwór Irdorath
Opis mapy NewWorld
Opis mapy Khorinis
Opis mapy OldWorld
Podstawowe wdzianka
Postaci neutralne
Sprzedawcy
Nauczyciele

Opis mapy NewWorld.

(Odnośniki do tej mapy ujęte są w nawiasy okrągłe)


 

1

Wieża Xardasa. Stół runiczny, stół alchemiczny, łóżko, kuchnia.

20

Farma Onara.

2

Jezioro pod wieżą.

21

Farma Bengara.

3

Dolina pod wieżą.

22

Brama na przełęcz.

4

Jaskinia bandytów. Łóżko.

23

Tu się pasie prychający smoczy zębacz.

5

Farma Lobarta. Łóżko, kuchnia.

24

Schody łączące farmy Omara i Bengara.

6

Skrzyżowanie dróg.

25

Obóz bandytów. Kuchnia, łóżko.

7

Południowa brama Khorinis.

26

Obozowisko Groma.

8

Wschodnia brama Khorinis.

27

Opuszczone obozowisko.

9

Statek paladynów.

28

Jaskinia zielarki Sagitty. Stół alchemiczny.

10

Kotlinka za północnym murem miasta.

29

Kaplica Innosa.

11

Latarnia morska.

30

Klasztor Magów Ognia. Stół alchemiczny, stół runiczny, kuchnia, łóżko.

12

Ławeczka na skale.

31

Magiczny golem.

13

Farma Akila.

32

Piramida.

14

Kamienny most a pod nim obóz myśliwych.

33

Kamienny łuk.

15

Tawerna „Martwa Harpia”.

34

Ukryta grota.

16

Obozowisko.

35

Czarny troll.

17

Stróżówka najemników.

36

Kamienny krąg zwany Słonecznym Kręgiem.

18

Farma Sekoba.

37

Schody w góry.

19

Krypta.

38

Grota bandytów.

 

»

Index GRY 04/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 49 »