GRY 04/2003  Poradniki « 50 »  

Opis mapy Khorinis.

(Odnośniki do tej mapy ujęte są w nawiasy kwadratowe)


 

1

Plac przy południowej bramie.

17

Dom Fellana.

2

Wejście do górnego miasta.

18

Dom Brahima.

3

Sklep Mattea. Łóżko, kuchnia.

19

Gospoda „Pod Kuternogą”. Aby się dostać do środka, trzeba wpierw stłuc Moe.

4

Łuczarz „Pod Zabójczą Strzałą”. Łóżko, kuchnia.

20

Wejście do tuneli pod miastem.

5

Dom Thorbena. Łóżko, kuchnia.

21

Nabrzeże.

6

„Świetliste Kowadło”.

22

„Czerwona Latarnia”.

7

Sklep Constanino.

23

Dom Lehmara.

8

Świątynia Adanosa.

24

Sklep rybny Halvora „Pod Oślizgłą Meduzą”.

9

Gospoda „Pod Tłustym Cielaczkiem”. Kuchnie.

25

Dom Eddy. Łóżko.

10

Plac przy koszarach.

26

Kuźnia Carla.

11

Gospoda „Pod Senną Sakiewką”. Łóżka.

27

Dom Ignaza.

12

Targowisko.

28

Rynek górnego miasta.

13

Koszary.

29

Dom sędziego.

14

Magazyn portowy.

30

Ratusz i siedziba Lorda Hagena.

15

Warsztat Garvella.

31

Dalsza część górnego miasta.

16

Dom Alwina.

32

Sklep alchemiczny „Mikstury Salandrila”.

 

»

Index GRY 04/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 50 »