GRY 04/2003  Poradniki « 49 »  

Opis mapy NewWorld.

(Odnośniki do tej mapy ujęte są w nawiasy okrągłe)


 

1

Wieża Xardasa. Stół runiczny, stół alchemiczny, łóżko, kuchnia.

20

Farma Onara.

2

Jezioro pod wieżą.

21

Farma Bengara.

3

Dolina pod wieżą.

22

Brama na przełęcz.

4

Jaskinia bandytów. Łóżko.

23

Tu się pasie prychający smoczy zębacz.

5

Farma Lobarta. Łóżko, kuchnia.

24

Schody łączące farmy Omara i Bengara.

6

Skrzyżowanie dróg.

25

Obóz bandytów. Kuchnia, łóżko.

7

Południowa brama Khorinis.

26

Obozowisko Groma.

8

Wschodnia brama Khorinis.

27

Opuszczone obozowisko.

9

Statek paladynów.

28

Jaskinia zielarki Sagitty. Stół alchemiczny.

10

Kotlinka za północnym murem miasta.

29

Kaplica Innosa.

11

Latarnia morska.

30

Klasztor Magów Ognia. Stół alchemiczny, stół runiczny, kuchnia, łóżko.

12

Ławeczka na skale.

31

Magiczny golem.

13

Farma Akila.

32

Piramida.

14

Kamienny most a pod nim obóz myśliwych.

33

Kamienny łuk.

15

Tawerna „Martwa Harpia”.

34

Ukryta grota.

16

Obozowisko.

35

Czarny troll.

17

Stróżówka najemników.

36

Kamienny krąg zwany Słonecznym Kręgiem.

18

Farma Sekoba.

37

Schody w góry.

19

Krypta.

38

Grota bandytów.

 

»

Index GRY 04/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 49 »