GRY 09/2003  Poradniki « 42 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski
 
   
Wprowadzenie
Rejestracja
Utworzenie konta
Aktywacja konta
Trening
Podstawowe informacje
Basic Training - Marksmanship
Basic Training - Obstacle Course
Basic Training - US Weapons
Basic Training - MOUT
Adv. Marksmanship - M-24
Adv. Marksmanship - M-82
Airborne School - 250' Tower
Airborne School - Live Jump
Medic Training - Airway Management
Medic Training - Control Bleeding
Medic Training - Treat Shock
Medic Training - Field Training
Rozgrywka
Wybór Strony konfliktu
Wybór preferowanego uzbrojenia
Charakterystyka: HUD
Charakterystyka: HONOR i ROE
Klawiszologia
Komunikacja
Podstawowe informacje
Uzbrojenie
Podstawowe informacje
Charakterystyka - US Army
Charakterystyka - Op For
Charakterystyka - Granaty

Półautomatyczna Strzelba Anty-Materiałowa M82 Barret

Dostępna po jednej na drużynę ogniową, jako broń przewagi taktycznej, używana tylko na niektórych mapach, razem z M24.

M82 to już potężna machina. W realnym świecie obsługiwana przez trzech operatorów, przystosowana do zwalczania celów opancerzonych (np. radary czy stanowiska moździerzy), po wykonaniu zadania zostaje porzucona. W grze do korzystania z niej wystarczy jeden żołnierz i służy ona do zwalczania celów ludzkich. Jej ogromny odrzut powoduje, że strzelać można tylko z pozycji leżącej. Poza tym po oddaniu strzału trzeba ponownie odszukać cel – ogromna siła odrzutu nie pozwala na ciągłą obserwacje przez celownik optyczny.

 

[Uzbrojenie] Charakterystyka – Op For

Ten typ uzbrojenia jest zawsze w posiadaniu drużyny przeciwnej i by zdobyć któreś z poniższych narzędzi anihilacji OpForów, musisz wpierw takiego delikwenta ustrzelić – lub też odnaleźć jakiegoś uprzednio zdjętego przez kolegę z drużyny. Wtedy możesz do niego podejść i klawiszem akcji (standardowo E) zabrać nową broń.

Przełączyć się pomiędzy własną a zdobytą bronią możesz klawiszem 1, który odpowiada za wybieranie właśnie karabinu. Miej na uwadze, że posiadanie dwóch karabinów uniemożliwia korzystanie z granatów. Tak więc jeśli masz kilka w zapasie, warto jeden z karabinów wyrzucić, co zrobisz klawiszem BACKSPACE.

AK-47

Odpowiednik po stronie US Army: M16

Ten karabin dzięki trybowi ciągłego ostrzału (Auto) wiele zyskuje w starciach nie niewielkie odległości. Poza tym wdaje się być również dobry na średnie, jednak M16 jest zdecydowanie celniejsze w tym przypadku.

AK-74

Odpowiednik po stronie US Army: M4

Broń zupełnie podobna do swojego amerykańskiego odpowiednika. Zachowuje się podobnie, jednak ma troszkę zwiększony rozrzut. Nie warto się nią szczególnie interesować.

RPK

Odpowiednik po stronie US Army: M249 SAW

Magazynek o połowę mniejszy niż w przypadku SAW (tu 100 naboi) rekompensuje ogromna siła tej broni – na bliskie dystanse nie ma sobie równych. Warto skorzystać z nóżek podtrzymujących ją podczas ostrzału z pozycji leżącej.

 

»

Index GRY 09/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 42 »