GRY 09/2003  Poradniki « 25 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski
 
   
Wprowadzenie
Rejestracja
Utworzenie konta
Aktywacja konta
Trening
Podstawowe informacje
Basic Training - Marksmanship
Basic Training - Obstacle Course
Basic Training - US Weapons
Basic Training - MOUT
Adv. Marksmanship - M-24
Adv. Marksmanship - M-82
Airborne School - 250' Tower
Airborne School - Live Jump
Medic Training - Airway Management
Medic Training - Control Bleeding
Medic Training - Treat Shock
Medic Training - Field Training
Rozgrywka
Wybór Strony konfliktu
Wybór preferowanego uzbrojenia
Charakterystyka: HUD
Charakterystyka: HONOR i ROE
Klawiszologia
Komunikacja
Podstawowe informacje
Uzbrojenie
Podstawowe informacje
Charakterystyka - US Army
Charakterystyka - Op For
Charakterystyka - Granaty

Drugim ciekawym narzędziem jest M16 z granatnikiem M203. Granatnik, bo głównie o niego tutaj chodzi, do doskonała broń do zwalczania wrogich zgrupowań na większą odległość (jeśli jest ona zbyt mała, granat nie wybuchnie). Warto poćwiczyć sobie strzelanie z tej broni, gdyż jest to bardzo przydatne podczas gry (więcej w dziale --> Uzbrojenie).



Ostatnim testem będą granaty – odłamkowe (frag) i dymne (smoke). Pierwsze ranią wrogie jednostki – jeśli wybuchną wystarczająco blisko, nawet śmiertelnie. Drugie tworzą zasłonę dymną, umożliwiającą poruszanie się w kłębach dymu, co ukryje Cię przed oczyma przeciwników (i niestety Twoich oddziałów). Warto poćwiczyć rzucanie na większą odległość – z podskokiem (więcej w dziale --> Uzbrojenie). By zakończyć kurs, wyjdź wyżej po schodkach z prawej.

 

[Trening] Basic Training – MOUT


Kompleks ćwiczebny MOUT McKenna to jedno z ciekawszych miejsc, na które napotkasz podczas treningów America’s Army. Szkolenia w terenie zabudowanym są bardzo interesującym zajęciem, biorąc pod uwagę istnienie mapy, która zbudowana jest na podobnej zasadzie, co ta tutaj przedstawiona.



Twoim zadaniem jest przedrzeć się przez wszelkie przeszkody, eliminując napotkanych po drodze przecieków – makiety. Nauczysz się otwierać drzwi, korzystać z granatów oślepiających, korzystać z noktowizora (V na klawiaturze) oraz otwierać zamki (dłuższe przytrzymanie E). Nie znajdziesz tutaj większych utrudnień, a samo pokonanie tej mapy to czysta przyjemność. Poza tym umożliwi to przejście bardziej zaawansowanych treningów.

 

»

Index GRY 09/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 25 »