GRY 09/2003  Poradniki « 23 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski
 
   
Wprowadzenie
Rejestracja
Utworzenie konta
Aktywacja konta
Trening
Podstawowe informacje
Basic Training - Marksmanship
Basic Training - Obstacle Course
Basic Training - US Weapons
Basic Training - MOUT
Adv. Marksmanship - M-24
Adv. Marksmanship - M-82
Airborne School - 250' Tower
Airborne School - Live Jump
Medic Training - Airway Management
Medic Training - Control Bleeding
Medic Training - Treat Shock
Medic Training - Field Training
Rozgrywka
Wybór Strony konfliktu
Wybór preferowanego uzbrojenia
Charakterystyka: HUD
Charakterystyka: HONOR i ROE
Klawiszologia
Komunikacja
Podstawowe informacje
Uzbrojenie
Podstawowe informacje
Charakterystyka - US Army
Charakterystyka - Op For
Charakterystyka - Granaty

[Trening] Basic Training – Marksmanship


Trening strzelecki – tutaj nauczysz się obsługi amerykańskiego karabinu M16. Najpierw wysłuchasz człowieka odpowiedzialnego za Twoje szkolenie, który po kilku słowach otuchy każe Ci zabrać broń od pobliskiego zaopatrzeniowca. Będziesz mógł wpierw potrenować strzelanie. Dopiero potem rozpoczniesz prawdziwy test.

Najlepszym sposobem celnego oddawania strzału jest naciśnięcie spustu zaraz po włączeniu zbliżenia. Ten sposób jednak nie zawsze jest preferowany przez graczy stawiających na własne umiejętności. Tak naprawdę to nie ma gotowej i pewnej recepty, gwarantującej unicestwienie 100% celów – musisz po prostu jak najwięcej potrenować.



Twoim celem będzie ustrzelenie czerwonych makiet, symbolizujących wrogie jednostki. W sumie pojawi się ich 40, a Ty będziesz miał tylko 40 naboi (2 magazynki), by je trafić. Strzały oddajesz najpierw z pozycji stojącej, a potem leżącej. Jeśli będziesz zwlekał ze strzałem zbyt długo, makieta zostanie schowana i tym samym stracisz możliwość ustrzelenia jednej z nich – pozostanie już tylko 39 celów. Jeśli nie trafisz w makietę – tracisz nabój i również możesz ustrzelić mniej celów. Dlaczego to takie ważne?



Otóż, by zdać test, musisz trafić minimum 23 makiety. To niezbyt skomplikowane zadanie i każdy gracz, który choć na chwilę skupi się na celowniku (włączasz go literą „Z”, i jeszcze jedna ważna rada: bacznie obserwuj oddech żołnierza) powinien zaliczyć tę ilość celów. Jednak Ci szczęśliwcy, którzy trafią 36 makiet i więcej, będą mogli przejść trening snajperski.

Ranking wyników wygląda następująco:


Wynik: min 23 makiety

Ranga: Marksman

Wynik: min 30 makiet

Ranga: Sharpshooter

Wynik: min 36 makiet

Ranga: Expert Marksman

 

»

Index GRY 09/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 23 »