GRY 03/2003  Poradniki « 97 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

Gdy będzie szedł w prawo, wskocz do pomieszczenia, włam się do komputera i szybko podejdź do rozbitego okna, by opuścić się tam niezauważenie na rękach. Zadanie trudne, pamiętaj tylko, że aby Sam opuścił się a nie spadł w dół, musisz zmniejszyć prędkość chodzenia do minimum. Zaraz usłyszysz wypowiedzi Lamberta oraz wrogich ochroniarzy.




Dokończ transfer plików z komputera Nikoladze.

Poczekaj, aż wojacy sprawdzą pomieszczenie, po czym ponownie dostań się do komputera. Sytuacja analogiczna do poprzedniej, poczekaj na strażnika i biegiem na kuckach do komputera. Z tą różnicą, że zamiast wracać do okna, wbiegnij przez otwarte drzwi na korytarz i tam skręć w lewo.




Spotkaj się z Jr. Wilkes’em w garażu.

Wejdź do otwartych z lewej drzwi i po schodach zejdź niżej. Zabierz apteczkę wiszącą przy drzwiach. Uważaj! Jak tylko wyjdziesz na zewnątrz, za Twoimi plecami pojawią się strażnicy. Dlatego biegiem na stojąco ruszaj po schodkach na dach i omijając drewniane śmieci podejdź pod tunel windy.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 97 »