GRY 03/2003  Poradniki « 71 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

[Training] Część 1

Po rozmowie z Lambertem rozpoczniesz fazę treningu. Dzięki niemu będziesz mógł stawić czoła wyzwaniom stawianym podczas zabawy ze SC, więc nie bagatelizuj go i naucz się podstawowych ruchów, jakie potrafi wykonać Sam Fisher.



Zaczniesz od podstaw. Po prostu rozglądaj się po okolicy, patrząc na świecące na czerwono lampki, które będą kolejno świeciły (z lewej, prawej, pod dachem i w końcu przed Tobą, na ziemi). Gdy zaliczysz ten kurs, dowódca nakaże Ci przeskoczyć przez mur znajdujący się przed Twoimi oczami. To ten przy pustym basenie.



UWAGA!
Jeśli chcesz zobaczyć ciekawy bonus*, nie przeskakuj od razu przez mur, tylko skieruj się w prawo. Zauważysz, że nad czerwoną lampką znajduje się przejście, tylko trzeba by się tam jakoś wspiąć.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 71 »