GRY 03/2003  Poradniki « 128 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

[Chinese Ambassy] Część 1

Spotkaj się z kontaktem agencji.

Zbierz materiały wywiadowcze przy pomocy mikrofonu laserowego.

Kompromitacja agencji zakończy misje niepowodzeniem.

Tutaj liczy się czas. I to ogromnie, dzięki temu przebrniesz przez pierwszą część bezproblemowo. Jednak uwaga dla posiadaczy słabszych kart graficznych – nie wiem czy zależy to od łatki, z którą grałem (1.2), ale gra zwalniała w trybie widoku z noktowizora na tyle, że zawsze zastałem strażników już na spacerze, zamiast jeszcze rozmawiających. Dlatego proponują przełączenie się w miarę możliwości na tryb termowizji, co doda Ci kilka cennych sekund.

Nie czekając ani chwil, od razu skręć w lewo, wskocz na ścianę i przejdź na drugą stronę. Biegnąc z maksymalną prędkością (oczywiście na kuckach) miniesz śmietniki oraz za nimi dwóch strażników z prawej. Ty skręć od razu do cienia w lewo, przechodząc szybko przez oświetloną część. Nawet jeśli Cię zauważą, Ty schronisz się w gruzach budynku, przy płonącej beczce.



Wyjdź po drabinie na górę. Tam podejdź do rusztowania, z którego skoczysz chwytając się zawieszonej wyżej liny. Gdy spacerujący na dole strażnik nie będzie mógł Cię zauważyć, przejdź szybko na drugą stronę. Możesz zabrać leżącą przy zerwanej poręczy apteczkę. Iść natomiast należy przez zwężenie, w stronę przeciwległą do owej barierki.



Gdy drugi strażnik ten dalej będzie odwrócony plecami, a pierwszy (spod liny) nie będzie mógł Cię zauważyć, z rozbiegu przeskocz ze zwężenia na sąsiednią półkę i biegnij dalej przed siebie, na ciemny daszek. W cieniu zeskocz niżej, gdyż dalszą drogę musisz przebyć już stąpając na gołej ziemi. Wbiegnij w pozycji stojącej, najszybciej jak tylko potrafisz, na plac.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 128 »