GRY 03/2003  Poradniki « 162 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

[Presidental Palace] Część 2

Ruszaj korytarzem do drzwi z cyfrowym zamkiem i wstukaj tam zdobyty wcześniej kod. Zanim wejdziesz do korytarza, strzel w lampę. Potem od razu skręć w lewo, w stronę pomieszczenia ze spacerującymi strażnikami. Teraz uwaga, szykuje się już standardowo kolejna trudna akcja (a właściwie to dwie pod rząd).



Rozwal lampę na prawo i tą przy korytarzu, za kolumną. Nie pozwól by przy okazji zobaczyli Cię strażnicy. Teraz gdy oni będąc zajęci (lub odwróceni) podbiegnij pod zniszczoną prawą lampę i otwórz drzwi do windy. Szybko wbiegnij do środka i zjedź niżej, do biblioteki. Tutaj rozegra się już trudniejsza część.



Zaraz jak tylko otworzą się drzwi, musisz wybiec z nich najszybciej jak tylko możesz i od razu skręcić w prawo, by wbiec przed półkę z tej strony. Omiń przeszkodę z lewej i zaraz za nią podbiegnij pod ścianę. Za szafką znajduje się przejście, jednak będzie też tam wojak. Musisz koło niego szybko przebiec, to Cię nie uszkodzi.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 162 »