GRY 03/2003  Poradniki « 89 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

Kiedy strażnik zatrzyma się w rogu tyłem do Ciebie, przejdź na kuckach za kotarę i do komputera z prawej. Zabierz z niego potrzebne dane i schowaj się pomiędzy ścianą a szafką w rogu pomieszczenia. Gdy strażnik wróci, wyjdź cichaczem za kotarę i do pomieszczenia z ludźmi siedzącymi przy komputerach.




Spotkaj Juniora Wilkes’a przed komisariatem.

Po schodach zejdź do pomieszczenia ze strażnikiem oraz cywilem. Podejdź pod ścianą do drzwi wyjściowych. Teraz najtrudniejszy moment. Musisz otworzyć drzwi i wyjść niezauważony na zewnątrz. Można w tym celu zrobić trochę hałasu w innym miejscu i podejdź do drzwi, gdy ludzie będą patrzeć w inną stronę. Potem podejdź tylko do samochodu, by zakończyć misję.




[Defense Ministry] Część 1

Infiltruj Wschodnie Skrzydło Ministerstwa Obrony.

Dowiedz się gdzie jest Grinko, przesłuchując jego kierowcę.

Dotknięcie ulicy zakończy misję niepowodzeniem.

Włączenie alarmu zakończy misję niepowodzeniem.

Zaczynasz na dachu pewnego budynku. Podejdź do jego krawędzi i spójrz w dół. Musisz zeskoczyć na poniższy balkon. Nie powinno to sprawić Ci zbytnich trudności. Następna część to już większe wyzwanie. Należy skoczyć (z rozbiegu na poręczy) i chwycić się rynny. Nią zjedziesz w dół, na poniższy balkon.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 89 »