GRY 03/2003  Poradniki « 111 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

[CIA HQ] Część 3

Zaczynasz po wyjściu z windy, w dobrze oświetlonym korytarzu. Na szczęście okolica jest czysta, więc możesz spacerować po nim bez przeszkód. Ruszaj do ciemnego końca, gdzie należy otworzyć drzwi. Wejdziesz do sali, w której dwójka agentów odsłuchuje nagrania z przemówieniem jakiegoś człowieka. Omiń ich przechodząc pomiędzy ścianą a maszynami na kuckach.



Możesz posłuchać rozmowy i poczekać, aż jeden wyjdzie z sali, co wydaje się być bezpieczniejszym rozwiązaniem. Ruszaj do pomieszczenia ze stanowiskami pracy, po prawej. Tam też znajdują się biura, w tym nasz poszukiwane 508 ze skorumpowanym agentem w środku. Poczekaj, aż z niego wyjdzie i szybko wejdź do środka. Sprawdź, co też ciekawego ukrywa on w swoim komputerze.




Porwij Mitchell’a Dougherty’iego

Wyjdź z pomieszczenia i udaj się na prawo, do jasno oświetlonego korytarza, którym poszedł nasz agent. Niestety kamera zablokuje Ci przejście w okolicy zakrętu w lewo, więc będziesz musiał odszukać inne – wejdź przez podwójne drzwi na lewo do sali z projektorem. Na kuckach zejdź w okolicę pomiędzy pierwszym a drugim rzędem krzesełek i bezpiecznie przejdź na drugą stronę sali, wprost pod pilnowane przez strażnika drzwi.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 111 »