GRY 03/2003  Poradniki « 75 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

[Training] Część 2

Czas na coś trudniejszego. Nauczysz się zachodzić swoje ofiary, wyciągać od nich tajne informacje czy zmuszać do współpracy. Tu zaczną się przysłowiowe schody, czyli działania, które będzie musiał wykonywać nasz agent specjalny.



Otwórz drzwi do następnej strefy treningowej.

Zaczynamy od najprostszego zadania, polegającego na otwarciu drzwi do następnej części treningowej. Znajdziesz je w cieniu, na prawo od wyjścia. Przejdź do kolejnego pomieszczenia z kolejnymi, tym razem zamkniętymi, drzwiami.




Otwórz drzwi za pomocą wytrychu.

By je otworzyć, musisz skorzystać z wytrychu. Sposób działania powinien być Ci znany z poprzedniej misji. Zrób co masz do zrobienia by przejść dalej.




Przesłuchaj oponenta by zdobyć klucz do zamka cyfrowego.

Teraz coś trudniejszego. Musisz zajść człowieka po cichu [Grab character] i przesłuchać [Interrogate]. Dzięki temu zdobędziesz kod do zamkniętych drzwi (można go odczytać zawsze po naciśnięciu klawisza Esc). Oponenta warto ogłuszyć, ładując mu potężny cios w tył głowy.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 75 »