GRY 03/2003  Poradniki « 97 »  

Gdy będzie szedł w prawo, wskocz do pomieszczenia, włam się do komputera i szybko podejdź do rozbitego okna, by opuścić się tam niezauważenie na rękach. Zadanie trudne, pamiętaj tylko, że aby Sam opuścił się a nie spadł w dół, musisz zmniejszyć prędkość chodzenia do minimum. Zaraz usłyszysz wypowiedzi Lamberta oraz wrogich ochroniarzy.




Dokończ transfer plików z komputera Nikoladze.

Poczekaj, aż wojacy sprawdzą pomieszczenie, po czym ponownie dostań się do komputera. Sytuacja analogiczna do poprzedniej, poczekaj na strażnika i biegiem na kuckach do komputera. Z tą różnicą, że zamiast wracać do okna, wbiegnij przez otwarte drzwi na korytarz i tam skręć w lewo.




Spotkaj się z Jr. Wilkes’em w garażu.

Wejdź do otwartych z lewej drzwi i po schodach zejdź niżej. Zabierz apteczkę wiszącą przy drzwiach. Uważaj! Jak tylko wyjdziesz na zewnątrz, za Twoimi plecami pojawią się strażnicy. Dlatego biegiem na stojąco ruszaj po schodkach na dach i omijając drewniane śmieci podejdź pod tunel windy.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 97 »