GRY 03/2003  Poradniki « 86 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

[Police Station] Część 3

Zaczynasz przed wejściem do więziennej części komisariatu. Po drodze zabierz leżącą na ziemi puszkę. Dzięki niej ominiesz bez strzelania strażnika! Zejdź po schodkach do piwniczki i otwórz drzwi za pomocą znalezionego wcześniej w komputerze kodu.




Zlokalizuj agenta Blaustine’a na komisariacie policji.

Gdy tylko otworzysz drzwi, zobaczysz strażnika idącego w przeciwległą Ci stronę korytarza. Na kuckach idź za nim, starając się podejść jak najbliżej schodów, nim zostaniesz zauważony. W pewnym momencie wykonaj sławny trik, znany z misji treningowej: skocz, odbij się od ściany i zawiśnij wspierając się nogami ścian w powietrzu.



Wyrzuć puszkę. Strażnik powinien się wrócić. Poczekaj, aż przejdzie w stronę drzwi, którymi się tutaj dostałeś, po czym puść się na ziemie i ruszaj W stronę schodków i zaciemnionej części korytarza. Nie wchodź do pomieszczenia z lewej, poza komputerem nie ma w nim nic ciekawego, a nie zdążysz potem schować się przed wracającym strażnikiem.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 86 »