GRY 03/2003  Poradniki « 81 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

Gdy centralne drzwi otworzą się i zobaczysz wychodzącego z nich strażnika, szybko wskocz przez okno do środka. Przysłuchując się konwersacji obojga idź dalej przed siebie, do holu zasłoniętego firaną. Jeśli zraniłeś się podczas ucieczki z płonącego budynku, wstąp do łazienki po apteczkę [Medical kit]. Inaczej od razu idź do końca korytarza.



Tam skręć w prawo, do ciemnego pomieszczenia. Mając włączony noktowizor podejdź do ściany z obrazem, który możesz przesunąć [Slide open]. Teraz skorzystaj z komputera [Use computer], by wydobyć nowe informacje.



Znajdź ślady śmierci Gurgenidze’a.

Znalezionym w laptopie kodem otwórz zamek cyfrowy do drzwi prowadzących na balkon. Skręć w lewo i zjedź po znajdującej się tam linie na dach sąsiedniego budynku. Otwórz drzwi i przejdź do szybu windy. Musisz zjechać po linie w dół. Uważaj by odpowiednio się jej chwycić, inaczej zginiesz spadając w dół.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 81 »