GRY 03/2003  Poradniki « 81 »  

Gdy centralne drzwi otworzą się i zobaczysz wychodzącego z nich strażnika, szybko wskocz przez okno do środka. Przysłuchując się konwersacji obojga idź dalej przed siebie, do holu zasłoniętego firaną. Jeśli zraniłeś się podczas ucieczki z płonącego budynku, wstąp do łazienki po apteczkę [Medical kit]. Inaczej od razu idź do końca korytarza.



Tam skręć w prawo, do ciemnego pomieszczenia. Mając włączony noktowizor podejdź do ściany z obrazem, który możesz przesunąć [Slide open]. Teraz skorzystaj z komputera [Use computer], by wydobyć nowe informacje.



Znajdź ślady śmierci Gurgenidze’a.

Znalezionym w laptopie kodem otwórz zamek cyfrowy do drzwi prowadzących na balkon. Skręć w lewo i zjedź po znajdującej się tam linie na dach sąsiedniego budynku. Otwórz drzwi i przejdź do szybu windy. Musisz zjechać po linie w dół. Uważaj by odpowiednio się jej chwycić, inaczej zginiesz spadając w dół.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 81 »