Zmuś oponenta do użycia skanera siatkówki.
Podobnie jak poprzednio, podejdź do stojącego
przed zamkniętą bramą człowieka i chwyć go w znany Ci sposób.
Teraz podejdź do wiszącego na ścianie skanera i przystaw jego
głowę do skaner [Use retinal scanner].
Ogłusz oponenta i przejdź do nowego pomieszczenia.

Zestrzel lampy by prześlizgnąć się pod kamerą do wyjścia.
Wybierz z menu pistolet i zacznij strzelać w
lampy. Nie zapomnij zająć się tą zaraz nad drzwiami wejściowymi.
Potem wybierz noktowizor i przejdź do widocznych pod kamerą
drzwi. Test zaliczony.

Strzel w kamerę by ją wyłączyć.
Zadanie proste, ale wymaga odpowiedniego triku,
przydatnego podczas dalszej gry. Pamiętasz przechodzenie przez
wąskie korytarze wcześniej? Tu zrób to samo, „przytul” się
do ściany i przejdź jak najdalej w stronę kamera w ten sposób,
by wychylić się zza rogu. Teraz wybierz pistolet – Sam powinien
trzymać go w jednej ręce, dalej wychylając się lekko zza rogu
i będąc zupełnie niewidocznym dla kamery. Jeden strzał i po
kłopocie.

|