GRY 03/2003  Poradniki « 76 »  

Zmuś oponenta do użycia skanera siatkówki.

Podobnie jak poprzednio, podejdź do stojącego przed zamkniętą bramą człowieka i chwyć go w znany Ci sposób. Teraz podejdź do wiszącego na ścianie skanera i przystaw jego głowę do skaner [Use retinal scanner]. Ogłusz oponenta i przejdź do nowego pomieszczenia.




Zestrzel lampy by prześlizgnąć się pod kamerą do wyjścia.

Wybierz z menu pistolet i zacznij strzelać w lampy. Nie zapomnij zająć się tą zaraz nad drzwiami wejściowymi. Potem wybierz noktowizor i przejdź do widocznych pod kamerą drzwi. Test zaliczony.




Strzel w kamerę by ją wyłączyć.

Zadanie proste, ale wymaga odpowiedniego triku, przydatnego podczas dalszej gry. Pamiętasz przechodzenie przez wąskie korytarze wcześniej? Tu zrób to samo, „przytul” się do ściany i przejdź jak najdalej w stronę kamera w ten sposób, by wychylić się zza rogu. Teraz wybierz pistolet – Sam powinien trzymać go w jednej ręce, dalej wychylając się lekko zza rogu i będąc zupełnie niewidocznym dla kamery. Jeden strzał i po kłopocie.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 76 »