GRY 03/2003  Poradniki « 135 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

Podejdź do pomieszczenia z dwoma śmietnikami. Wskocz na tego przy apteczce. Teraz czeka Cię troszkę skomplikowane zadanie – musisz skoczyć w stronę przejścia na górze tak, by odbić się od ściany i chwycić go rękami. To jest w zasadzie prostsze, niż się wydaje. Przejdź na kuckach do końca tunelu, do miejsca, w którym możesz spokojnie wyjść na dach budynku.



Uważając na co chwila zapalające się światło, przejdź po ciemnej części dachu, przypominającej tunel wentylacyjny, najpierw w lewo, a potem na jego środek. Gdy światło zgaśnie, przeskocz nad oknem na drugą stronę, po czym przejdź po „tunelu” w prawo i już po dachu (nie po desce), dalej, w stronę zawieszonej wyżej liny.



Nie przejmuj się odgłosami zdziwionych jak tylko tu podejdziesz dziwnym hałasem strażników. Wskocz na linę i gdy znowu będzie ciemno, podejdź nią do końca, pod samą ścianę. Stąd podejdź do siatki i przejdź na jej drugą stronę, do anteny satelitarnej. Przełącz znajdujący się na niej przełącznik.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 135 »