GRY 03/2003  Poradniki « 135 »  

Podejdź do pomieszczenia z dwoma śmietnikami. Wskocz na tego przy apteczce. Teraz czeka Cię troszkę skomplikowane zadanie – musisz skoczyć w stronę przejścia na górze tak, by odbić się od ściany i chwycić go rękami. To jest w zasadzie prostsze, niż się wydaje. Przejdź na kuckach do końca tunelu, do miejsca, w którym możesz spokojnie wyjść na dach budynku.



Uważając na co chwila zapalające się światło, przejdź po ciemnej części dachu, przypominającej tunel wentylacyjny, najpierw w lewo, a potem na jego środek. Gdy światło zgaśnie, przeskocz nad oknem na drugą stronę, po czym przejdź po „tunelu” w prawo i już po dachu (nie po desce), dalej, w stronę zawieszonej wyżej liny.



Nie przejmuj się odgłosami zdziwionych jak tylko tu podejdziesz dziwnym hałasem strażników. Wskocz na linę i gdy znowu będzie ciemno, podejdź nią do końca, pod samą ścianę. Stąd podejdź do siatki i przejdź na jej drugą stronę, do anteny satelitarnej. Przełącz znajdujący się na niej przełącznik.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 135 »