GRY 03/2003  Poradniki « 113 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

Pójdzie za to w stronę automatycznych drzwi, Ty natomiast schowasz się w cieniu pomiędzy ławkami, po czym ruszysz w lewo, w stronę siatki i dalej na schodki nieopodal budynku. Zejdź po nich i na rozwidleniu skręć w lewo. Tą trasą dotrzesz do kolejnych schodków. Na samym dole dostaniesz informacje, że Twoi pomocnicy są zagadywani przez strażnika, którego trzeba uciszyć.




Zneutralizuj strażnika rozmawiającego z Baxter’em i Wilkes’em.

Zrzuć na chwilę ciało i otwórz drzwi z lewej. Zabierz je i na kuckach zejdź po schodkach w dół. Kolejna trudna akcja. Gdy wejdziesz do pomieszczenia z czterema dużymi skrzyniami, skręć od razu w prawo i schowaj się za kolumną. Poczekaj, aż podejdzie pod nią cywil i gdy ten obróci się do Ciebie plecami, wróć troszkę w stronę wejścia i wślizgnij się za pudła. Uważaj na patrolującego tą część sali strażnika.



Twoje zadanie jest bardzo trudne i wymaga troszkę szczęście (albo zapisu gry w odpowiednim momencie ;-) ). Musisz wejść w okolice środka sali (pomiędzy czterema pudłami), poczekać, aż strażnik rozejrzy się po okolicy i zacznie się wracać. Wtedy Ty ruszasz z ciałem kawałek na stojąco, a potem na kuckach za nim. Tutaj liczą się milisekundy!


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 113 »