Pójdzie za to w stronę automatycznych drzwi, Ty natomiast
schowasz się w cieniu pomiędzy ławkami, po czym ruszysz w
lewo, w stronę siatki i dalej na schodki nieopodal budynku.
Zejdź po nich i na rozwidleniu skręć w lewo. Tą trasą dotrzesz
do kolejnych schodków. Na samym dole dostaniesz informacje,
że Twoi pomocnicy są zagadywani przez strażnika, którego trzeba
uciszyć.

Zneutralizuj strażnika rozmawiającego z Baxter’em i Wilkes’em.
Zrzuć na chwilę ciało i otwórz drzwi z lewej.
Zabierz je i na kuckach zejdź po schodkach w dół. Kolejna
trudna akcja. Gdy wejdziesz do pomieszczenia z czterema dużymi
skrzyniami, skręć od razu w prawo i schowaj się za kolumną.
Poczekaj, aż podejdzie pod nią cywil i gdy ten obróci się
do Ciebie plecami, wróć troszkę w stronę wejścia i wślizgnij
się za pudła. Uważaj na patrolującego tą część sali strażnika.

Twoje zadanie jest bardzo trudne i wymaga troszkę szczęście
(albo zapisu gry w odpowiednim momencie ;-) ). Musisz wejść
w okolice środka sali (pomiędzy czterema pudłami), poczekać,
aż strażnik rozejrzy się po okolicy i zacznie się wracać.
Wtedy Ty ruszasz z ciałem kawałek na stojąco, a potem na kuckach
za nim. Tutaj liczą się milisekundy!

|