GRY 03/2003  Poradniki « 113 »  

Pójdzie za to w stronę automatycznych drzwi, Ty natomiast schowasz się w cieniu pomiędzy ławkami, po czym ruszysz w lewo, w stronę siatki i dalej na schodki nieopodal budynku. Zejdź po nich i na rozwidleniu skręć w lewo. Tą trasą dotrzesz do kolejnych schodków. Na samym dole dostaniesz informacje, że Twoi pomocnicy są zagadywani przez strażnika, którego trzeba uciszyć.




Zneutralizuj strażnika rozmawiającego z Baxter’em i Wilkes’em.

Zrzuć na chwilę ciało i otwórz drzwi z lewej. Zabierz je i na kuckach zejdź po schodkach w dół. Kolejna trudna akcja. Gdy wejdziesz do pomieszczenia z czterema dużymi skrzyniami, skręć od razu w prawo i schowaj się za kolumną. Poczekaj, aż podejdzie pod nią cywil i gdy ten obróci się do Ciebie plecami, wróć troszkę w stronę wejścia i wślizgnij się za pudła. Uważaj na patrolującego tą część sali strażnika.



Twoje zadanie jest bardzo trudne i wymaga troszkę szczęście (albo zapisu gry w odpowiednim momencie ;-) ). Musisz wejść w okolice środka sali (pomiędzy czterema pudłami), poczekać, aż strażnik rozejrzy się po okolicy i zacznie się wracać. Wtedy Ty ruszasz z ciałem kawałek na stojąco, a potem na kuckach za nim. Tutaj liczą się milisekundy!


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 113 »