GRY 03/2003  Poradniki « 110 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

Teraz musisz przejść przed oknem pomieszczenia z kserokopiarkami oraz cywilem w środku. Gdy ten odwróci się plecami, będziesz miał chwilę by na kuckach przejść dalej. Po schodach zejdziesz do miejsca z kamerą oraz drzwiami z cyfrowym zamkiem. Stań na schodach tak, by móc sięgnąć zamka, a kamera Cię nie widziała, po czym wstukaj znaleziony w głównym komputerze kod.



Wejdź szybko do nowego rejonu. Poczekaj pod oknem z lewej, aż strażnik skończy rozmawiać przez telefon. Gdy wyjdzie po cole do stojących nieopodal maszyn, szybko omiń jego pokój i skręć do ostatniego po lewej. Znajdziesz się na strzelnicy, w której zobaczysz ciekawe działko. Proponuję nie wystawiać się na jego ostrzał. O zaletach tej broni napomknę później.



Otwórz wytrychem drzwi do oświetlonego pokoiku, po czym przywołaj windę. Wyjedź nią na wyższe piętro. Tutaj ta część misji dobiegnie końca.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 110 »