GRY 03/2003  Poradniki « 110 »  

Teraz musisz przejść przed oknem pomieszczenia z kserokopiarkami oraz cywilem w środku. Gdy ten odwróci się plecami, będziesz miał chwilę by na kuckach przejść dalej. Po schodach zejdziesz do miejsca z kamerą oraz drzwiami z cyfrowym zamkiem. Stań na schodach tak, by móc sięgnąć zamka, a kamera Cię nie widziała, po czym wstukaj znaleziony w głównym komputerze kod.



Wejdź szybko do nowego rejonu. Poczekaj pod oknem z lewej, aż strażnik skończy rozmawiać przez telefon. Gdy wyjdzie po cole do stojących nieopodal maszyn, szybko omiń jego pokój i skręć do ostatniego po lewej. Znajdziesz się na strzelnicy, w której zobaczysz ciekawe działko. Proponuję nie wystawiać się na jego ostrzał. O zaletach tej broni napomknę później.



Otwórz wytrychem drzwi do oświetlonego pokoiku, po czym przywołaj windę. Wyjedź nią na wyższe piętro. Tutaj ta część misji dobiegnie końca.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 110 »