GRY 03/2003  Poradniki « 143 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

Teraz najtrudniejszy element. Przeczekaj, aż strażnicy zwabienie przez wystrzał z poprzedniej wieżyczki sprawdzą okolicę, po czym podejdź po butelkę na lewo, przy wyjściu z tej stajenki. Rzuć ją w głąb korytarza tak, by dwójka wcześniej rozmawiających strażników ruszyła ze swoich miejsc i zaczęła spacerować po korytarzu.



Kolejny trudny moment. Musisz przejść owym korytarzem dalej. Mój sposób polegał na poczekaniu (w stajence w cieniu), aż dwójka strażników nadejdzie i zacznie szukać rozbitej butelki. Wtedy wziąłem drugą z tego samego miejsca i wrzuciłem w okolicę wieżyczki, tej najbliżej środka sali. Gdy oboje strażników stało do mnie plecami w środku stajenki, wyszedłem na kuckach na korytarz i podążyłem nim dalej.



Chowając się w pierwszej stajence wystrzel wabik w stronę korytarza i ruszaj dalej. Zatrzymaj się przed drugą. Zwróć uwagę na wieżyczkę. Gdy ta zacznie skręcać w stronę powiewającej w przejściu szmaty, musisz przebiec na kuckach pod drewnianą zasłonę. Analogicznie, gdy tym razem będzie skręcać w stronę z której nadszedłeś, podbiegnij korytarzem za zasłonę. I to wszystko w czasie, gdy dwójka strażników będzie się zajmować stłuczonymi butelkami.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 143 »