GRY 03/2003  Poradniki « 126 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

Następna sala to jedno z bardziej denerwujących miejsc. Nie ważne w jaki sposób byś do niej nie wszedł, zawsze zostaniesz zauważony i ostrzelany przez trójkę żołnierzy. Możesz się pobawić i spróbować rozwalić światła ze snajperki. Jedna na niewiele się to zda. Do walki proponuję użyć naboi paraliżujących, jako że przechodzimy grę nikogo nie zabijając.



Zdejmij najpierw wojaka, który usadowi się na wprost wejścia, potem jego kolegę z lewej i człowieka w oknie, za nimi. Wejdź po schodkach wyżej i tam w lewo, do pomieszczenia z plandekami, skąd zabierz leżące na nich naboje. W korytarzu zauważysz trójkę strażników. Musisz sprawić, by zaczęli Cię szukać – albo pokaż się im w korytarzu, albo zacznij biegać po pomieszczeniach z prawej, chowając się w cieniu wróć na korytarz i przejdź nim w lewo, omijając niewielką okratowaną klitkę.



Musisz iść do samego końca, gdzie skręcisz w lewo. W ciemnym miejscu zbliż się do strażnika, który wyjdzie z pobliskiego pomieszczenia i stanie kawałek za wejściem. Gdy się odwróci, idź za nim. Jak tylko to będzie możliwe, skręć za kraty na prawo i podejdź do cienia, tam gdzie zauważysz apteczkę na ścianie. Poczekaj, aż strażnik wróci do wejścia z powrotem. Dzięki temu wydostaniesz się za kraty, a skręcając w prawo dotrzesz na świeże powietrze.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 126 »