GRY 03/2003  Poradniki « 101 »  



Tytuł części: strona:
Zanim zaczniesz
[Training] Część 1
[Training] Część 2
[Police Station] Część 1
[Police Station] Część 2
[Police Station] Część 3
[Defense Ministry] Część 1
[Defense Ministry] Część 2
[Oil Refinery] Część 1
[Oil Refinery] Część 2
[CIA HQ] Część 1
[CIA HQ] Część 2
[CIA HQ] Część 3
[Kalinatek] Część 1
[Kalinatek] Część 2
[Kalinatek] Część 3
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Abattoir] Część 1
[Abattoir] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 1
[Chinese Ambassy] Część 2
[Chinese Ambassy] Część 3
[Presidental Palace] Część 1
[Presidental Palace] Część 2

Biegnij w stronę płomieni. Przejdź dalej, gdy ogień będzie mniejszy i wyskocz na rury. Z nich podskoczysz, by chwycić się rurki biegnącej przez okno. Nie przejmuj się szybą, gdy tylko się do niej zbliżysz, zostanie zniszczona przez wybuch. Czym prędzej wejdź do pomieszczenia i opuść się w dół. Biegiem ruszaj do otwartych drzwi po prawej.




Zdobądź walizkę technika za wszelką cenę.

Uwaga! Zdarzyło mi się kilkakrotnie, że gdy wyświetlano przerywnik, Sam był zabijany przez penetrujących okolicę żołnierzy. Dlatego pamiętaj, by zawsze chodzić na kuckach! Będąc na górze schodów, przeczekaj, aż chodzący na kuckach wojak najpierw przejdzie w lewo, pod owe schody, po czym zacznie wracać – wykorzystaj sytuacje i wbiegnij pomiędzy zabudowania z lewej.



Tam skręć w prawo i skieruj się w stronę schodków prowadzących w dół. Uważaj, jeśli chcesz przedostać się dalej po cichu, musisz bardzo się postarać. Zejdź powoli w dół, by nie zauważył Cię strażnik strzelający do urządzeń. Gdy zacznie iść w prawo, przejdź maksymalną prędkością na kuckach w dół. Bardzo prawdopodobne, że będziesz musiał stanąć pod siatką, by przeczekać aż wojak wróci na miejsce i uda się na patrol ponownie.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 101 »