GRY 09/2003  Poradniki « 71 »  



autor: Daniel "KULL" Sodkiewicz
 
   
Wstęp
Porady
Budujemy miasto
Forty
Solucja
Podróże Kolumba 1492-1502
Zajazd Pizarro 1532-1544
Wojna siedmioletnia 1756-1763 (oczyma Brytyjczyków)
Wojna siedmioletnia 1756-1763 (oczyma Francuzów)
Rebelia Tecumseha (oczyma Indian)
Rebelia Tecumseha (oczyma Amerykanów)
Wojna o niepodległość 1775-1783 (oczyma Brytyjczyków)
Wojna o niepodległość 1775-1783 (oczyma Amerykanów)

Kampania: Rebelia Tecumseha (oczyma Amerykanów)


Misja 1

Cel: zniszczyć indiańskie plemienia.

Niestety bardzo łatwa misja. Czemu niestety? Bo pokazuje bezwzględność i okrucieństwo jakimi cechowały się oddziały USA wkraczające na ziemie Indian. Posiadamy sporą armię i czerwonoskórzy po prostu nie mają najmniejszych szans żeby się nam przeciwstawić. Aby szybciej zniszczyć sześć osad, armię dzielimy na dwie części. Jedną wyruszamy na wschód, drugą na zachód – każdej grupie przypada po 3 wioski. Opanowując kolejne budynki, przed wtargnięciem doń, najlepiej wpierw wystrzelać ich obrońców. Trzeba się naprawdę postarać, aby nie wykonać tej misji. Jednak jak znam życie tacy też się znajdą ;-), na szczęście autorzy to przewidzieli i dali nam możliwość rozbudowy własnej bazy. A co za tym idzie - doszkolenia wojsk.


Misja 2

Cel: przejąć Tippecanoe.

Po odparciu ataku czerwonoskórych, brnąc do przodu na czele armii ustawiamy strzelców, których będzie wspomagać milicja. Aby dobić przeciwnika wysyłamy konnicę do ataku z prawego i/lub lewego skrzydła. Gdy dojdziemy do miasta musimy opanowywać po kolei każdy budynek. Po wystrzelaniu obrońców wkraczamy do zabudowania, poczym sami prowadzimy z niego ostrzał. Przy przejmowaniu kontroli nad miastem nie warto się spieszyć – miasto jest dość spore, a wróg może mieć w innej dzielnicy poukrywanych jeszcze wojowników.

 

»

Index GRY 09/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 71 »