GRY 09/2003  Poradniki « 45 »  



autor: Daniel "KULL" Sodkiewicz
 
   
Wstęp
Porady
Budujemy miasto
Forty
Solucja
Podróże Kolumba 1492-1502
Zajazd Pizarro 1532-1544
Wojna siedmioletnia 1756-1763 (oczyma Brytyjczyków)
Wojna siedmioletnia 1756-1763 (oczyma Francuzów)
Rebelia Tecumseha (oczyma Indian)
Rebelia Tecumseha (oczyma Amerykanów)
Wojna o niepodległość 1775-1783 (oczyma Brytyjczyków)
Wojna o niepodległość 1775-1783 (oczyma Amerykanów)

Czas na dom kowala, w którym dokonamy pierwszych odkryć dla naszej cywilizacji (zaraz po zbudowaniu kuźni warto od razu zainwestować w dwa dostępne tam ulepszenia). Lokalizacja tego budynku nie gra roli, gdyż jego funkcjonowanie nie jest zależne od innych zabudowań. Budowa kopalni także nie wymaga od nas większego pomyślunku, jej usytuowanie zależy tylko od miejsca, w którym znajdują się interesujące nas złoża. Maksymalna ilość górników w jednej kopalni to 5. Na początek jest to wystarczająca siła robocza, jeżeli jednak zapotrzebowanie na dany surowiec wzrośnie, zamiast szukać nowej lokalizacji na budowę kopalni, wystarczy ulepszyć już dostępną, co pozwoli na wysłanie pod ziemię większej ilości ludzi, czyli zwiększy wydobycie kruszcu.


pic.1 150 chłopów na jednym polu to spore zamieszanie, ale duża wydajność.


pic.2 Dzięki opcji określania punktu zbiorczego, przechodzenie nowo wyszkolonych chłopów bezpośrednio do fortu odbywa się automatycznie.

 

»

Index GRY 09/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 45 »