GRY 12/2003  Poradnik « 38 »  



autor: Andrzej "Anaaer" Fediuk

Wprowadzenie
Obudź mnie zanim umrę
Tajemniczy krucyfiks
Wielka ucieczka
Bliskie spotkania czwartego stopnia
Święty grobowiec
Indianin, zakonnica i palec

5. Święty grobowiec


Przedarłem się przez kopalnię, ale wyszedłem nie tam gdzie chciałem. Aby dostać się do wioski musiałem zejść na dół. Na szczęście miałem linę. Spróbowałem zamocować ją o kamień, ale nie wydał mi się on zbyt stabilny. Trzeba wymyślić coś innego. Zauważyłem belkę leżącą nieopodal. Podniosłem ją, a pod nią znalazłem młotek. Był niekompletny, brakowało mu trzonka. Z kości szkieletu leżącego przy wejściu do jaskini wybrałem kość, która idealnie pasowała na trzonek i tym sposobem miałem prowizoryczny młotek. Przy jego pomocy wyciągnąłem długi gwóźdź wbity w belki podpierające strop. Już mam wszystko, co potrzebowałem. Wbiłem gwóźdź w skraj przepaści, wybierając w tym celu bardzo twarde miejsce. Następnie obwiązałem jego i siebie liną i zacząłem schodzić w dół.



A to niespodzianka, Gina żyje! Opowiedziała mi, jak się tu znalazła. Chciałem od razu zabrać ją do lekarza, ale powiedziała, że powinniśmy rozwiązać zagadkę. Zresztą słusznie, nie po to obcowałem z nietoperzami, żeby teraz dać sobie spokój.

 

»

Index GRY 12/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 38 »