GRY 12/2003  Poradnik « 40 »  



autor: Andrzej "Anaaer" Fediuk

Wprowadzenie
Obudź mnie zanim umrę
Tajemniczy krucyfiks
Wielka ucieczka
Bliskie spotkania czwartego stopnia
Święty grobowiec
Indianin, zakonnica i palec

6. Indianin, zakonnica i palec


Mama Dorita zajęła się nogą Giny. Porozmawiałem z nią na temat kontaktów z duchami i powiedziała mi, że potrzebuję dwóch rzeczy: osoby o dużej więzi emocjonalnej ze zmarłym oraz medium. Ta osoba to Gina, a za medium postanowiłem robić ja sam. Tylko, że Mama Dorita twierdzi, że się do tego nie nadaję. Mam się naspawać, czy jak? Poszedłem do Douglasville, do saloonu i na dole spotkałem Rutgera. Niezłe ziółko z niego, dosłownie. Zapytałem go o jakieś ziele, po którym mógłbym wpaść w trans. Powiedział, że da się załatwić, ale zgodnie z ich zasadami muszę mu dać coś w zamian. Pomyślałem, że tomahawk/fajka będzie dla niego idealna. Ucieszył się jak głupi, wsypał coś do środka i kazał mi się sztachnąć. Zrobiło mi się niedobrze...



Mama Dorita powiedziała, że już jest lepiej, ale jeszcze za mało. Widać dobrą drogę wybrałem. Wróciłem do Rutgera i powiedziałem mu, że potrzebuję czegoś mocniejszego. Zdziwił się, ale napomknął, że zna coś, co daje prawdziwego kopa. Jakiś wywar Indian Hopi, który pomagał im wejść w kontakt ze zmarłymi. Problem w tym, że brakuje mu jednego składnika – ziaren Yawaskel.

 

»

Index GRY 12/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 40 »