GRY 12/2003  Poradnik « 24 »  



autor: Andrzej "Anaaer" Fediuk

Wprowadzenie
Obudź mnie zanim umrę
Tajemniczy krucyfiks
Wielka ucieczka
Bliskie spotkania czwartego stopnia
Święty grobowiec
Indianin, zakonnica i palec

2. Tajemniczy krucyfiks


Droga do Chicago zajęła nam cały dzień i dość późno dotarliśmy do muzeum, lecz mimo to mój przyjaciel Clive czekał na nas. Wyjaśniliśmy mu, że musimy dowiedzieć się czegoś na temat krucyfiksu. Obiecał rozwiązać nasz problem przy pomocy trójwymiarowego skanera najnowszej generacji, lecz najpierw trzeba odrestaurować krucyfiks. No i tu pojawia się problem. Odrestaurować krucyfiks może tylko dr Olivaw, a ona ma masę pracy. Postanawiam sam zająć się przekonaniem pani doktor, żeby odrestaurowała krucyfiks, a Clive zabierze Ginę na wycieczkę po muzeum. Natychmiast udałem się dr Olivaw, lecz nic nie wskórałem. Dowiedziałem się od niej, że straciła masę czasu na odrestaurowanie maski „Syn Uxitza” zawierającej wielki rubin. Według niej to najlepszy eksponat. Jako, że jest to tak cenny przedmiot znajduje się w specjalnej komorze o optymalnej wilgotności i temperaturze powietrza. Podmieniłem krucyfiks z pierwszym obiektem w kolejce do odrestaurowania. Teraz trzeba jeszcze zmusić panią doktor, żeby zaprzestała pracy nad obecnym obiektem. Zauważyłem, że używa lasera, który ma dość małą moc. Można by zwiększyć jego moc przy pomocy większego rubinu, na przykład tego z maski! A wtedy pewnie aktualny obiekt zostanie zniszczony... ale to spowoduje, że pani doktor zajmie się krucyfiksem. Cel uświęca środki. Dobra. Mamy plan. Teraz trzeba go zrealizować.


 

»

Index GRY 12/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 24 »