THORGAL: KLĄTWA ODYNA nie jest grą bardzo
trudną i większość z was nie powinna mieć najmniejszych problemów
z jej przejściem. Jeżeli jednak zdarzy się wam gdzieś utknąć
albo nie macie akurat ochoty zastanawiać się nad rozwiązaniem
tej czy owej zagadki, to zapraszam do lektury niniejszej solucji,
w której starałem się punkt po punkcie, krok po kroku, przedstawić
najkrótszą, mam nadzieję, drogę dobrnięcia na sam koniec gry.
Wioska Wikingów
1. Przygodę rozpoczynasz na przystani
[001]. Wejdź do położonej
najbliżej chaty [002].
|
|
001 |
002 |
2. Porozmawiaj z siedzącym na tronie
szefem wioski - Oldreifem
[003]. Rozmawiaj tak długo
aż do chaty nie wejdzie Noral
[004]. Porozmawiaj z nim a
następnie podejdź i użyj lustra leżącego na szafce obok [004]
(gdy Noral wspomni o nim w rozmowie).
|
|
003 |
004 |
3. Po zakończeniu animacji ponownie porozmawiaj
z Noralem, do momentu, aż wyjdziecie razem przed chatę a Noral
zamieni się w ptaka i odleci.
|