GRY 05/2003  Poradniki « 32 »  

THORGAL: KLĄTWA ODYNA nie jest grą bardzo trudną i większość z was nie powinna mieć najmniejszych problemów z jej przejściem. Jeżeli jednak zdarzy się wam gdzieś utknąć albo nie macie akurat ochoty zastanawiać się nad rozwiązaniem tej czy owej zagadki, to zapraszam do lektury niniejszej solucji, w której starałem się punkt po punkcie, krok po kroku, przedstawić najkrótszą, mam nadzieję, drogę dobrnięcia na sam koniec gry.

 

Wioska Wikingów

1. Przygodę rozpoczynasz na przystani [001]. Wejdź do położonej najbliżej chaty [002].

001 002

2. Porozmawiaj z siedzącym na tronie szefem wioski - Oldreifem [003]. Rozmawiaj tak długo aż do chaty nie wejdzie Noral [004]. Porozmawiaj z nim a następnie podejdź i użyj lustra leżącego na szafce obok [004] (gdy Noral wspomni o nim w rozmowie).

003 004

3. Po zakończeniu animacji ponownie porozmawiaj z Noralem, do momentu, aż wyjdziecie razem przed chatę a Noral zamieni się w ptaka i odleci.

 

»

Index GRY 05/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 32 »