GRY 05/2003  Poradniki « 42 »  



Tytuł części: strona:
Wioska Wikingów
Las rabusiów
Fort
Pogranicze Światów I
Gwiezdny statek
Pogranicze Światów II
Kraina Cieni
Pogranicze Światów III
Brzeg
Wyspa Thorgala

34. Drzwi za tobą zatrzasnęły się a przed tobą sala z podłogą pełną otworów [035]. Podejdź nieco do przodu.

35. Stanąłeś oko w oko z przywódcą zbójów – Hiralgurem [036]. Po krótkiej rozmowie czeka cię teraz kolejny element zręcznościowy. Unikając wysuwających się z podłogi kolców, i w miarę możliwości wystrzeliwanych ze ścian strzał, postaraj się zestrzelić cztery worki „w” uwiązane na linach i poruszające się w górę i w dół (staraj się strzelać z małym wyprzedzeniem, zanim worki zatrzymają się na chwilę). Gdy ci się to uda Hiralgur padnie ugodzony jedną ze strzał, komnata napełni się wodą a ty przeniesiesz się do innego wymiaru.

035 036

 

Pogranicze Światów I

36. Przed tobą stoi Noral [037]. To on swoją magią uratował cię od utonięcia. Porozmawiaj z nim a opowie ci historię swojej nieszczęśliwej miłości i poprosi o przysługę, której nie możesz spełnić. Gdy zniknie przejdź w prawo do kolejnej lokacji.

37. Porozmawiaj ze Strażniczką Kluczy [038]. Może ona przenieść cię z powrotem do twojego świata jednak najpierw musisz odszukać dwie części potrzebnego do tego klucza – jedną w przeszłości, drugą w przyszłości. Przejdź przez portal, który dla ciebie otworzy – trafisz do przeszłości.

037 038

 

»

Index GRY 05/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 42 »