GRY 05/2003  Poradniki « 51 »  



Tytuł części: strona:
Wioska Wikingów
Las rabusiów
Fort
Pogranicze Światów I
Gwiezdny statek
Pogranicze Światów II
Kraina Cieni
Pogranicze Światów III
Brzeg
Wyspa Thorgala

Pogranicze Światów III

67. Połącz obie części klucza. Jak nie trudno jest się domyśleć, otrzymasz w ten sposób klucz do środkowej bramy. Użyj go na otworze na klucz (*) znajdującym się w prawym słupku środkowej bramy [066]. Otworzy się portal i będziesz mógł przejść dalej.

066

68. Czekająca na ciebie w następnej lokacji [067] Kriss de Valnor (a właściwie jej sobowtór) podda cię kolejnemu testowi na zręczność.

Wokół Kriss de Valnor zaczną pojawiać się, i po chwili znikać, klatki z twoimi najbliższymi: żoną i dziećmi (na zdjęciu [067] zaznaczyłem wszystkie trzy klatki jednocześnie, pojawiają się one jednak pojedynczo). Musisz w miarę możliwości jak najszybciej (gdyż Kriss strzela do lin, na których powieszone są klatki i gdy zestrzeli wszystkie trzy liny od dowolnej z klatek będziesz musiał skorzystać z funkcji „załaduj stan gry”) strzelać do małych „zgrubień” znajdujących się mniej więcej w połowie każdej z klatek (po dwa z każdej strony, w sumie cztery na klatkę).

Gdy ci się to uda, fałszywa Kriss zniknie a pojawi się Strażniczka Kluczy. Porozmawiaj z nią a obdaruje cię ona piaskiem z Pogranicza Światów. Pojawi się również kładka, po której będziesz mógł przejść do portalu [068] i kontynuować dalej swą podróż.

067 068

 

»

Index GRY 05/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 51 »