06 - 13. Iziz
Iziz - Prosi o pomoc.
|
Fair Tade Iziz prosi abyśmy uratowali jego ludzi z rąk Sand Peoples. Javas są w 06 - 24. |
06 - 14. Przejście Anchorhead - Dune Sea
Przy bramie stoi strażnik który żąda okazania dokumentów uprawniających do wyjścia na zewnątrz. Mamy takie dokumenty (z Quest: Sand People). Wychodzimy do Dune Sea.
06 - 15. Po wyjściu z Anchorhead spotykamy Marlena Venn która wydaje się bardzo rozbawiona tym co zrobiła swojemu mężowi. Nie dowiemy się od niej o co chodzi ale możemy sami to sprawdzić w 06 - 16.
Na Dune Sea będziemy atakowani przez przypadkowe grupy Sand People zabijając ich pamiętajmy aby zbierać po nich Sand People Clothing, potrzebujemy przynajmniej 3 komplety dla każdego z członków naszego treamu.
06 - 16. Tanis Venn - to ten mężczyzna jest powodem radości Marlena Venn sprzed bramy.
|
Tanis Trapped. Żona Tanisa przeprogramowała jego cztery roboty bojowe tak aby zaatakowały go gdy się poruszy. Aby nie umarł z wycieńczenia na pustyni musimy je z powrotem poustawiać. Oto sposób na unieszkodliwienie robotów. |
|
Droid K-X12a "Access system status repair function" "Enter diagnostic mode to try manual repair" "Node 2 is reporting accurately" Droid K-X12b "Access system status repair function" "Enter diagnostic mode to try manual repair" "The missing value is 7" Droid K-X12c "Access system status repair function" "Enter diagnostic mode to try manual repair" "Allocate 120 large pulses' Droid K-X12d "Access system status repair function" "Enter diagnostic mode to try manual repair" "31-13-12-14 * 23-41-12-14" |
|
Śmiejemy się z Tanisa i nie pomagamy mu, roboty eksplodują zabijając go możemy zebrać jego ekwipunek - nic specjalnego. |
06 - 17. Mining Team Captain - prosi aby pomóc mu pokonać atakujących Sand People - musimy pokonać trzy fale po czterech przeciwników następujące bezpośrednio po sobie. Potem rozmawiamy ponownie z dowódcą oddziału.
06 - 18. Desert Wraids - zabijamy je dla Desert Wraid Plate które możemy potem sprzedać u Fazz Utral w 06 - 08.
06 - 19. Z wraku dochodzi wołanie o pomoc. Gdy próbujemy coś zrobić wybucha gramat i wyskakuje trzech napastników. Możemy ich zabić w samoobronie albo Persuade aby puścili nas wolno.
06 - 20. Aby przejść dalej do Sand People
Territory musimy pokonać sporą grupę Sand
Peoples. W miarę walki będą nadbiegali nowi. Jeżeli
włączymy Shields i będziemy
się uleczali podczas walki nie powinniśmy mieć
z nimi specjalnych problemów. Po walce zbieramy
przedmioty i kierujemy się zaminowanym wąwozem
między wydmami do Sand People
Territory.
|