GRY 13/2003  Poradnik « 64 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine


Ebony Hawk to nasz statek kosmiczny. Ukradliśmy go Davikowi na Taris. Swoją pełną funkcjonalność i przydatność zyskuje po naszym pierwszym wylocie z Dantooine.

Na statku pojawiają się wszystkie postacie które możemy przyłączyć w do naszej drużyny w miarę tego jak będziemy je odnajdywali.

Statek potrzebny nam jest do przemieszczania się pomiędzy kolejnymi lokacjami i choć kolejność jest dowolna sugeruję aby przechodzić planety zgodnie z kolejnością zamieszczoną w poradniku.


04 - 01. Wejście - Wyjście z Ebony Hawk

04 - 02. Swoop Hangar

Canderous Ordo - Jeżeli go poprosimy może zrobić nam darmowo Stymulanty

HK-47 (na początku go nie ma, pojawi się w dalszej części gry)

Workbench - tu możemy usprawnić nasz ekwipunek

04 - 03. Crew Quarters

Mission - jeżeli ją poprosimy zrobi nam darmowo Security Spike, możemy z nią pograć w Pazaak.

04 - 04.

Zaalbar - zrobi nam darmowo Granaty

T3-M4 - zrobi Computer Spikes

04 - 05.

Juhani

04 - 06. Cockpit

Bastila i Carth

Galaxy Map - Pozwala nam wybierać cel następnego lotu.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 64 »