GRY 13/2003  Poradnik « 72 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

06 - 21. Po wejściu na Sand People Territory wkładamy wszystkim trzem członkom naszej drużyny Sand People Clothing i kierujemy się do 06 -22.

06 - 22. Przejście Sand People Territory - Sand People Enclave

Jeżeli chcemy załatwić problem Quest: Sand People pokojowo jako Light Side musimy przed wejściem (stojąc przed samym wejściem) do Sand People Enclave dołączyć do naszej drużyny HK-47 który będzie nam służył jako tłumacz. W przeciwnym razie będziemy zmuszeni zabić wszystkich Sand People w Enclave, co nie jest do końca dobrym rozwiązaniem. Jeżeli zdecydujemy się na rozwiązanie Dark Side i zabicie wszystkich Sand People musimy zabrać ze zwłok Gaffi Stick i Eastern Dune Sea Map aby móc iść do dalszych lokacji.

Po wejściu do Sand People Enclave pierwszy napotkany wojownik Sand People rozpoznaje w nas pomimo przebrań intruzów. Całe szczęście że obecny w naszej drużynie HK-47 jest w stanie przetłumaczyć nasze wypowiedzi:

"Quickly, tell him we are not a threat"

"Apologize for being here. Say we want peace"

06 - 23. Sand People Enclave - Chieftain

Po tym zapewnieniu wojownicy zabierają nas do Chieftain (lidera osady). On nie wierzy za bardzo w naszą dobrą wolę ale mówi że będzie dalej z nami rozmawiał jeżeli przyniesiemy mu Moisture Vaporators potrzebne do pozyskiwania wody.

"Tell him we want a peaceful solution"

"Ask what it is he wants"

"The attacks must stop altogether"

"Tell him we will get his vaporators"

Wracamy do Anchorhead (możemy to zrobić teleportem z ekranu mapy)

Idziemy do 06 - 07. Czerka Office i rozmawiamy z Greeta Holda i kupujemy od niej Moisture Vaporators

Wracamy do 06 - 22. Przejście Sand People Territory - Sand People Enclave, teraz nie potrzebujemy już Sand People Clothing ale znowu musimy mieć w drużynie HK-47 aby tłumaczył co mówimy.

Zwracamy się do strażnika Enclave stojącego przed wejściem:

"Tell him we have the moisture converters"

Zabiera nas ponownie do Chieftain.

Rozmawiamy z Chieftain i dajemy mu Moisture Vaporators. Chieftain jest zadowolony i obiecuje że zmniejszy ilość ataków na Czerka. Dostajemy od niego broń Gaffi Stick i Eastern Dune Sea Map która będzie nam potrzebna aby udać się do następnej lokacji.

Podczas rozmowy z Chieftain wspominamy również o uwięzionych Javas z Quest - Fair Tade, Chieftain zezwala uwolnienie Javas i zabranie ich ze sobą z powrotem do Anchorhead. Mamy również pozwolenie od niego na zwiedzanie Sand People Enclave, możemy przeszukać całą Enclave ale pamiętajmy że nie możemy zabierać z niej żadnych rzeczy, to znaczy nie możemy otwierać pojemników w pomieszczeniach w których są Sand People gdyż grozi to atakiem z ich strony. Idziemy do 06 - 23.

06 - 24. Uwięzieni Javas z Quest - Fair Tade. Jeżeli Chieftain zgodzi się ich wypuścić mówimy im aby poszli sami do Anchorhead.

Wracamy do Anchorhead 06 - 13. Iziz i kończymy Quest - Fair Tade informując go o uwolnieniu Javas dostajemy Echani Shield.

Idziemy do 06 - 07. Czerka Office i rozmawiamy z Protocol Officer. Możemy teraz oddać znalezione przy zwłokach Gaffi Stick jako dowody naszej walki z Sand Peoples.

Protocol Officer zapyta się o Gaffi Stick który dostaliśmy od Chieftain. Nie mówiąc o tym że dostaliśmy to jako prezent oddajemy Gaffi Stick Chieftaina jako dowód na to ze poradziliśmy sobie z problemem Sand People. To jest koniec Quest: Sand People.

Idziemy teraz zająć się głównym zadaniem jakie sprowadziło nas na Tatooine czyli odzyskaniem Star Map. Star Map znajduje się w 06 - 28 aby się tam dostać idziemy do 06 - 25.

06 - 25. Przejście Dune Sea - Eastern Dune Sea. Aby przejść tym przejściem potrzebujemy Eastern Dune Sea Map z 06 - 23.

Star Map znajduje się w jaskini 06 - 28. Wszystko było by OK gdyby nie Krayt Dragon który wybrał sobie tą jaskinię na legowisko. Zapewne w tym momencie gry rozpiera nas siła mocy i samouwielbienie dla naszych umiejętności walki, ale jak zapewne nie wiecie 3451 punkt podręcznika „Jak przetrwać będąc Rycerzem Jedi” mówi: "Pamiętaj aby nie wchodzić do jaskini w któej śpi Krayt Dragon".

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 72 »