GRY 13/2003  Poradnik « 71 »  

06 - 13. Iziz

Iziz - Prosi o pomoc.

Fair Tade

Iziz prosi abyśmy uratowali jego ludzi z rąk Sand Peoples. Javas są w 06 - 24.

06 - 14. Przejście Anchorhead - Dune Sea

Przy bramie stoi strażnik który żąda okazania dokumentów uprawniających do wyjścia na zewnątrz. Mamy takie dokumenty (z Quest: Sand People). Wychodzimy do Dune Sea.

06 - 15. Po wyjściu z Anchorhead spotykamy Marlena Venn która wydaje się bardzo rozbawiona tym co zrobiła swojemu mężowi. Nie dowiemy się od niej o co chodzi ale możemy sami to sprawdzić w 06 - 16.

Na Dune Sea będziemy atakowani przez przypadkowe grupy Sand People zabijając ich pamiętajmy aby zbierać po nich Sand People Clothing, potrzebujemy przynajmniej 3 komplety dla każdego z członków naszego treamu.

06 - 16. Tanis Venn - to ten mężczyzna jest powodem radości Marlena Venn sprzed bramy.

Tanis Trapped.

Żona Tanisa przeprogramowała jego cztery roboty bojowe tak aby zaatakowały go gdy się poruszy. Aby nie umarł z wycieńczenia na pustyni musimy je z powrotem poustawiać. Oto sposób na unieszkodliwienie robotów.

Droid K-X12a

"Access system status repair function"

"Enter diagnostic mode to try manual repair"

"Node 2 is reporting accurately"

Droid K-X12b

"Access system status repair function"

"Enter diagnostic mode to try manual repair"

"The missing value is 7"

Droid K-X12c

"Access system status repair function"

"Enter diagnostic mode to try manual repair"

"Allocate 120 large pulses'

Droid K-X12d

"Access system status repair function"

"Enter diagnostic mode to try manual repair"

"31-13-12-14 * 23-41-12-14"

Śmiejemy się z Tanisa i nie pomagamy mu, roboty eksplodują zabijając go możemy zebrać jego ekwipunek - nic specjalnego.

06 - 17. Mining Team Captain - prosi aby pomóc mu pokonać atakujących Sand People - musimy pokonać trzy fale po czterech przeciwników następujące bezpośrednio po sobie. Potem rozmawiamy ponownie z dowódcą oddziału.

06 - 18. Desert Wraids - zabijamy je dla Desert Wraid Plate które możemy potem sprzedać u Fazz Utral w 06 - 08.

06 - 19. Z wraku dochodzi wołanie o pomoc. Gdy próbujemy coś zrobić wybucha gramat i wyskakuje trzech napastników. Możemy ich zabić w samoobronie albo Persuade aby puścili nas wolno.

06 - 20. Aby przejść dalej do Sand People Territory musimy pokonać sporą grupę Sand Peoples. W miarę walki będą nadbiegali nowi. Jeżeli włączymy Shields i będziemy się uleczali podczas walki nie powinniśmy mieć z nimi specjalnych problemów. Po walce zbieramy przedmioty i kierujemy się zaminowanym wąwozem między wydmami do Sand People Territory.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 71 »